Pro domo sua

Martin Walser”; Das Weite suchen”
..
..dobra rada, ale najtrdnuiejsze tkwi we mnie; nie jestem Pielgrzymem; mam żal ..i jestem pomieszany; chciałbym i to i tamto..cały dzień byl taki właśnie; ” i to i tamto..”
Pomieszany.
,,także w Kielcach od rana – właściwie ;”od nocy” padało, leje,całą (prawie) sobotę to znów siiąpi..
..
..”jeśli podobnie jest w Lublinie..” to nie mogłem tam jechać naprawdę..uspokajałm się..
..ale tak naprawdę nie-pogoda zdecydowała, lecz perpektywa powrotu nazajutrz; w niedzielę – (czyli teraz w realu) –
..”już nie mogę szarżować” uspokajam i smucę..
..bo były inne jeszcze sprawy..
..”fakt”
; najpierw nioczekiwane Słońce póznym popołudniem(po 18)..
..potem..póznym wieczorem kolejne memento (!)
..”fakt”
..
..wyjątkowo trudny dzień, choć sobota
..
..

To jest wiadomość z 1 zdjęciem.

Canon Help Sun Pro Domo Sua 009.JPG

Te zdjęcia wysłano przy użyciu programu Picasa udostępnianego przez Google. Aby go wypróbować, odwiedź witrynę: http://picasa.google.com/

Skomentuj

