Trzeci List Starego Kota

Trzeci List Starego Kota
DoPana Palikota
coraz bardziej ośmielonysukcesamiPana Posłapiszę oto:
Ma Pan już Stowarzyszenie Poparcia, które osobiście, ja Stary Kot (!)popieram !..i gratuluję !W pełni popieram !! – dodaję; zapoznałem się ze statutem – dokładnie(!)..a teraz najważniejsze; ..czy mnie przyjmiecie..?..tak, to fakt – nigdy nie należałem do żadnego stowarzyszenia..ani partii – żadnej !..więc nie mam obycia….ale teraz pod koniec spektaklu; ..co mi tam !..lepsze to niż siedzieć na dachu;..skoczyć? ..nie skoczyć?..teraz, teraz ruszymy sprawę DP;.. Dochód Podstawowy..jest najważniejszy !..dla każdego..także Kota Starego..PS..Nadal wypatruję odpowiedzi Pana Posła – już na trzy listy (!)  =

out-ofbody

"Ja i S I E B I E. Ja czuje siebie - oto dwie sprawy" G.Chr.Lichtenberg

Tagi: , ,

Skomentuj

