Karczówka, wieczór Trzech Króli

Karczówka, wieczór Trzech Króli




..ja też manewrowałem niedwuznacznie w stronę drzwi, ale Co-Partner stopował; faktycznie kilka minut zajął poczęstunek – bardzo smaczny – a gdy już-już – to właśnie tych kilka minut z kolędami na pożegnanie – tutaj brak – otóż ciągle się potykam na tym samym; rozglądam się – jak inaczej każdy widzi to samo (!) – ale też przybywa z czym innym i wraca gdzie indziej – zrobiło się smutno.
Wtedy wyszła Miła Pani z kuchni i spytała, czy bym się nie poczęstował jeszcze..
..ach już zapomniałem; w każdym razie podziękowałem.Jednakże problem ,
że nie zrobione ujęcia – to utracone ujęcia – jest trudny, bardzo trudny do zrozumienia i oceny jak czas; główny bohater(mojej) zmarnowanej młodości.
AUTOR: PASCAL ALTER O 13:33 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli







..żeby nastąpiło to coś, co powinno..ach Panie – nie odwracaj się ode mnie..
..chwilkę obserwuję Księdza Adama, taki życzliwy – każdemu by coś podał, pomógł;
widać trochę smutny ; ludzi było wyraznie mniej, a wyjść z refektarza łatwo niezauważenie, po angielsku
AUTOR: PASCAL ALTER O 13:10 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli





Trzydzieści lat – nieprzypadkowo(!) – widzę podobieństwo z 1981 rokiem – choć uśmiecham się teraz; wszystko by zjedli momentalnie..(!)..wtedy
..ale w ogóle, atmosferę czuję podobną; coś nadchodzi, nieuchronnie zbliża się.
Jak dobrze, że spotkaliśmy się na Karczówce w wieczór Trzech Króli, jak dobrze – powtarzam cicho; znów czuję obok;
pora, już pora
AUTOR: PASCAL ALTER O 06:35 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli






Także, aby się zobaczyć i pokazać, a przy tym utwierdzić, jak piękni są ludzie odświętni. Teraz jednak zastanawiam się jak tam było ze mną ? Co się stało? – czy nic takiego?
..ach Panie, jakbym był tu ciut młodszy; jakieś trzydzieści lat powiedzmy – nie zadawał bym takich pytań – medytuję spokojnie – bo co mi pozostaje; ujęcia Co-Partnera – i tyle.
AUTOR: PASCAL ALTER O 06:11 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

NIEDZIELA, 20 LUTEGO 2011

Karczówka, wieczór Trzech Króli





..(..) tak Drogi Przyjacielu- co jest najważniejsze? – ta chwila właśnie – wytchnienia, te piękne kolędy w Kościele i teraz tutaj w refektarzu ; tchnienie czegoś innego:
po to się spotkaliśmy.
AUTOR: PASCAL ALTER O 09:01 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli




Wieczór Trzech Króli w refektarzu; tyle obrazów pięknych widzę jeszcze teraz, ten gwar przytłumiony i zapachy potraw – przyglądam się teraz uważnie.
Spoza ujęć Co-Partnera widzę inne ustawienie dwóch stołów, albo i trzech (jak liczyć)
..a przy nich rodzina zakonna; i Brat A.coś pokazuje; (..)
..ten sam refektarz teraz; byłem tam naprawdę, tak samo jak wtedy(..)
..
Śnił mi się znów Brat A. – jak z wyrzutem pokazywał Krzyż Pana Naszego i śp.Księdza Zygmunta jak klęczy ; nasze misterium które widzi sen, że ja to ja naprawdę jeśli to notuję – a on tam został – powinienem to zrozumieć lepiej!
..
..kiedy byłem kim innym.
..
Lubię ludzi zadowolonych i dla siebie serdecznych. Gdy się zastanowić wszystko jest tak proste; patrzę uważnie na ujęcia Co-Partnera ; życzliwość, nastrój Święta i coś jeszcze tam było w refektarzu – nie wiem jak nazwać – to nadsens.
AUTOR: PASCAL ALTER O 08:25 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

SOBOTA, 19 LUTEGO 2011

Karczówka, wieczór Trzech Króli




Pozdrawiam serdecznie i gratuluję występu – jakże chętnie przyłączyłbym się (!)
(..medytuję teraz)
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:44 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli




Wzruszające chwile – dołączam się do życzeń (!)
.. i wtedy miałem widać..coś dodać od siebie – po prostu lubię takie sytuacje naprawdę serdeczne .
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:09 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

PIĄTEK, 18 LUTEGO 2011

Karczówka, wieczór Trzech Króli





Tutaj wszyscy się znali, rozmawiali, pozdrawiali, składali życzenia – albo krążyli po refektarzu, albo jak redaktor J.J. w swoim gronie (przez) cały czas jak w salonce odgrodzeni od reszty.
AUTOR: PASCAL ALTER O 04:00 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli



Zaraz odkryłem powód tej wibracji; Piękna Kobieta – wyraznie sterowała na mnie (!),
ale akurat pojawił się Ksiądz Adam – i trochę uspokoił

AUTOR: PASCAL ALTER O 03:47 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli





..poradzić na to; nie da się jedną ręką w dodatku lewą utrzymać miski ; chwilkę zamieniłem parę słów z Panem Marianem W.. – a potem spoglądałem trochę..jak smakuje.
..
Co-Partner wykonał jednak (próba) ujęcie bez błysku: b.trudno
było nie tylko słabe światło; był dziwny ruch jak wibracja
w której czułem się dziwnie
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:23 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

CZWARTEK, 17 LUTEGO 2011

Karczówka, wieczór Trzech Króli






..smaczne (widać i czuć) potrawy, ale też specyfika miejsca i wieczoru;
..potem nawet intonowano kolędy, lecz póki co – miałem rękę zajętą
..trochę było szkoda, ale coż
AUTOR: PASCAL ALTER O 15:29 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA
Subskrybuj: Posty (Atom)

 

Tagi: ,

Skomentuj

