Karczówka, wieczór Trzech Króli

Karczówka, wieczór Trzech Króli






..czy to już wszystko..? – na ten piękny wieczór Trzech Króli ? w Klasztorze na Karczówce? – pytałem się wtedy..
..ależ skąd(!) – wiem teraz, że to prawda co mówią w Biblii; niech żywi nie tracą nadziei! – a co tak pięknie powtórzył Juliusz Słowacki; lecz zaklinam..
..
i oto genialność Sieci; wpisuję w Google frazę – i wiersz leci;
„Lecz zaklinam – niech żywi nie tracą nadziei
I przed narodem niosą oświaty kaganiec;
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec”
..choć mnie najbardziej podoba się zdanie śp. Kazimierza Górskiego; dopóki piłka w grze..- wszystko się może zdarzyć.

http://slowacki.kulturalna.com/a-4939.html

AUTOR: PASCAL ALTER O 15:55 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli






Lecz zaraz jak wyszedłem, coś ciągnęło mnie spowrotem; ale dzielnie brnąłem dalej – spokojnie i ostrożnie oglądałem się jeszcze na te piękne armaty – i tak szedłem-nie-szedłem powoli
AUTOR: PASCAL ALTER O 15:38 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli




..chwila-moment i już jestem na dziedzińcu – lecz spokojnie, wyhamowuję trochę..
..
Teraz widzę tak bardzo po angielsku nie wychodziłem przecież – a bez pożegnania, przykre – lecz fakt; nagle ogarnęła mnie taka desperacja(!)
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:48 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli





Czy to możliwe?..czy to naprawdę możliwe? kończył się ten wieczór, a przecież, a przecież – miało być coś jeszcze, coś – jak wspomnienie z młodości; najtrudniej jest wyjść..kto to powiedział..? – jeśli nikt jeszcze, to ja to mówię – bo to prawda;jeszcze chwilkę zwlekałem, ale cóż
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:29 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli


..fakt; to pożegnanie – jeszcze się oglądam – i znowu widzę(teraz)zwykła kolację rodziny zakonnej, lecz wtedy chciałem jeszcze raz zobaczyć, nie przeoczyć tutaj..
..co miałem zobaczyć (faktycznie), ale we śnie.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:17 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Karczówka, wieczór Trzech Króli



Jakieś dziwne to było odczucie – patrzałem na Księdza Adama jakbym coś chciał powiedzieć – jest tak sympatyczny, ale wciąż się wymyka – jakby mnie unika?
..lecz Co-Partner robi swoje ; ujmuje, teraz w rozmowie i za chwilę naprawdę;
Ksiądz Adam spogląda i uśmiecha się na pożegnanie – jakże miło zaraz inaczej.
Lubię jak mnie ludzie lubią,zwłaszcza – których lubię.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:01 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

PONIEDZIAŁEK, 21 LUTEGO 2011

Karczówka, wieczór Trzech Króli




..ja też manewrowałem niedwuznacznie w stronę drzwi, ale Co-Partner stopował; faktycznie kilka minut zajął poczęstunek – bardzo smaczny – a gdy już-już – to właśnie tych kilka minut z kolędami na pożegnanie – tutaj brak – otóż ciągle się potykam na tym samym; rozglądam się – jak inaczej każdy widzi to samo (!) – ale też przybywa z czym innym i wraca gdzie indziej – zrobiło się smutno.
Wtedy wyszła Miła Pani z kuchni i spytała, czy bym się nie poczęstował jeszcze..
..ach już zapomniałem; w każdym razie podziękowałem.Jednakże problem ,
że nie zrobione ujęcia – to utracone ujęcia – jest trudny, bardzo trudny do zrozumienia i oceny jak czas; główny bohater(mojej) zmarnowanej młodości.
AUTOR: PASCAL ALTER O 13:33 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA
Subskrybuj: Posty (Atom)

 

Tagi: , ,

Skomentuj

