Kielce, 11 Listopada

SOBOTA, 19 MARCA 2011

Kielce, 11 Listopada













Wtedy, wtedy – mogłem mieć pięć lat. Maszerowała jednostka z Garnizonu z orkiestrą –
wracali z mszy św. w Kościele Garnizonowym – było jakieś święto – mama się zagapiła – a ja pomaszerowałem za wojskiem.
Potem gdy mnie przywiezli – była u cioci Heli na Mickiewicza; podobno zemdlała – i po co..?
..a teraz sobie stoję i Co- Partner ujmuje; wojsko to czy nie wojsko?
..medytuję
..
Jaka szkoda, że zlikwidowali (ci z AWS )Garnizon w Kielcach (!)
Chcieli też zabrać województwo – na szczęście Pan Prezydent Kwaśniewski wybronił (!)
Wielkie dzięki..- powtarzam cicho i wspominam tamten wiec na Placu Konstytucji
a potem wyprawę do Warszawy w czerwcu 1998 – w obronie Garnizonu w Kielcach – niestety – nikt nie wystąpił. Jak powiadają – inne tam działały szatany..
AUTOR: PASCAL ALTER O 09:57 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada











Zdążyłem; ledwo zająłem punkt pojawił się oddział;
.. maszerują chłopcy, maszerują – cieszył się Co-Partner. Po prostu od zawsze – czyli od maleńkości uwielbiam takie coś..lecz jeszcze bardziej lubię jak maszerują z orkiestrą (którą było słychać)..uzbrojeni..

 

Tagi: , , , ,

Skomentuj

