Kielce, 11 Listopada – Bonus

Pokazywanie najnowszych 982 postów z archiwum marzec 2011. Pokaż starsze posty

WTOREK, 29 MARCA 2011

Kielce, 11 Listopada – Bonus



..nawet ja ten sam; poczułem to coś – nie było stamtąd, było tutaj tak samo jak ja – obejrzałem się; zobaczyłem pięknego jamnika i próbowałem.. – cóż, powędrował – nawet nie spojrzał na mnie(!)
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 16:38 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus







Patrzałem za dziewczętami, patrzałem na Katedrę, podziwiałem..- chwilami byłem w tamtych latach; staliśmy tutaj – miejsca te same, odległości te same..
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 16:17 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus













Nawet teraz..podziwiam z jaką gracją wędrują dziewczęta..jakie piękne: jedna w jedną..
..
..wtedy bardzo się obawiałem, że za chwilę lunie; spoglądałem na chmury i cieszyłem się z każdej minuty..jeszcze nie pada, jeszcze nie..i tak ponad dwie godziny(!)
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 15:52 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

PONIEDZIAŁEK, 28 MARCA 2011

Kielce, 11 Listopada – Bonus







Coraz lepiej czułęm się i wiedziałem; Co-Partner prowadził dobrze; teraz tam przed Pałac Biskupów – potem wrócić i zająć punkt istotny..
Tak też się stało.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:35 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus




Im bliżej Katedry, tym bardziej było światecznie; kończyła się tam msza św.Koncelebrowna za Ojczyznę – transmitowana przez głośniki na zewnątrz.
Nb.Katedra była przepełniona – nie było mowy o wejściu tam..
..
..
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:17 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus











Jakże piękna jest (teraz) Krakowska Rogatka w Kielcach – podziwiam spokojnie – a teraz wspominam, że Stefciu Żeromski mówił coś o Bramie tutaj – ale tego nie pamiętam..
..teraz zuważam, że jak przebrnąłem na drugą stronę – Policja zaraz odjechała..dalej..
– może to przypadek?? – ale nie ma przypadków.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 13:24 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

 

Tagi: , ,

Skomentuj

