Kielce, 11 Listopada – Bonus

ŚRODA, 30 MARCA 2011

Kiele, 11 Listopada – Bonus





..że co?
Jak poznałem -ja chłopak wtedy 10 – 11 letni Józefa C.?
Po glacy – pamiętam dokładnie – bo to było latem i nawet milicjanta widzę jak biegł z przodu, aby wyprowadzić Pana Premiera bezpiecznie z pułapki.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:51 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus




Tylko wsiadać..żadna by się nie oparła wtedy – medytuję.. czymś takim jeżdził Józef Cyrankiewicz – premier z najdłuższym stażem; sam widziałem jak był w Kielcach ; jechał pod prąd Małą – żadnej nie miał ochrony – tylko piękna kobieta siedziała obok – ale nie jestem (teraz) prewien czy to była jeszcze Nina A. – czy inna..?
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:36 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus





Niezłe cacko ; jeszcze teraz robi wrażenie – a kiedyś? Szok (!)
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:28 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus





Wcale nie takie proste uruchomić taki pochód; koordynacja.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:19 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus




Nawet nie wiem kiedy znalazłem się za Katedrą; na dziedzińcu zewnętrznym Pałacu Biskupów już były Dziewczęta, Ułani i motoryzacja – byłem w sama porę (!)
Nabozeństwo w Katedrze już zakończone – za chwilę ruszają.
AUTOR: PASCAL ALTER O 14:06 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Tagi: , ,

Skomentuj

