Kielce, 11 Listopada – Bonus

Pokazywanie najnowszych 1015 postów z archiwum kwiecień 2011. Pokaż starsze posty

CZWARTEK, 7 KWIETNIA 2011

ŚRODA, 6 KWIETNIA 2011

Kielce, 11 Listopada – Bonus









Ułani, ułani..
..

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:54 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

WTOREK, 5 KWIETNIA 2011

Kielce, 11 Listopada – Bonus







Katedra..jest piękna..- podziwiałem – i wtedy ruszyli naprawdę ułani..pochód.
Spokojnie, tylko spokojnie – było super..fajnie.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:31 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus






Jak pięknie (!) – rozglądałem się spokojnie ;
..jaki piękny jest gmach WDK w Kielcach – nawet z daleka, jaka piękna jest Katedra – przyglądam się teraz; ale można by ją trochę podciągnąć – byłaby..- medytuję teraz;
..widzisz przecież to samo mamo – mówiłem wtedy – lecz nie miałem racji; byłem mały.
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:10 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

PONIEDZIAŁEK, 4 KWIETNIA 2011

Kielce, 11 Listopada – Bonus




Co trochę spoglądałem w stronę WDK . Tam perspektywa była też oczywista..
..zatem były trzy punkty, a Co-Partner ze mną.
AUTOR: PASCAL ALTER O 07:44 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus




..dokładnie te same odległości – powtarzam cicho ; w każdą stronę.
Jedyne co przeszkadzało to obawa przed deszczem; lecz Co-Partner był spokojny..
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 07:21 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

Kielce, 11 Listopada – Bonus






Decydujący moemnt ; punkt istotny – tutaj stawaliśmy z mamą – po wyjściu ze św.Trójcy ;
ona chciała jeszcze do Katedry – ja do domu..; nic się nie zmieniło w istocie – odległości pozostały te same..
AUTOR: PASCAL ALTER O 07:08 0 KOMENTARZE LINKI DO TEGO POSTA

SOBOTA, 2 KWIETNIA 2011

 

Tagi: , ,

Skomentuj

