Wiosenne trendy

CZWARTEK, 21 KWIETNIA 2011

Wiosenne trendy





Tak, było inaczej; już tutaj było widać, że budowa Rynku finiszuje.

AUTOR: PASCAL ALTER O 04:58 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy






Ptak krążył, lecz wymykał się ujęciom (!)..
Co-Partner wrócił więc na ziemię ; na Rynek w Kielcach..
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 04:36 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy




Rozglądałem się. Trochę za Ptakiem, ale bardziej zdziwiony; było jakoś inaczej niż w minioną niedzielę 10 kwietnia – i starałem się porówwnać.

AUTOR: PASCAL ALTER O 04:26 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy




Lecz robota wyjątkowo solidna..stałem tak chwilę i wspominałem głębokie wykopy,
jakieś instalacje, wielkie rury i co tam jeszcze..
..i znów pojawił się Ptak – czy mało Ci ujęć.. ?- spytałem grzecznie.

AUTOR: PASCAL ALTER O 04:12 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy




Rewelacja – tutaj będzie na zapleczu św.Tekli, całe Bractwo ściągnie – nie wątpię.
Fakt.

Tagi:

Skomentuj

