Wigilia Paschalna – (migawki)

niedziela, 1 maja 2011

Wigilia Paschalna – (migawki)



Fakt; tutaj poderwałem się – gdy usłyszałem, że będzie chrzest i bierzmowanie..
Po tych ujęciach, zaraz sięgnąłem po (dużego) Canona.
..
Katechumenkę i Jej uroczą Matkę Chrzestną zauważyłem, zaraz na początku – minęliśmy się na schodach;
..oryginalny typ urody ; „pewnie z Ameryki..” – pomyślałem wtedy..
..przypominała bardzo Agnes K. z NY – ale nie poznałbym..?
..albo odwrotnie..?
..
Ksiądz Rektor, jakby zachęcał, żeby wejść dalej-bliżej;
„w kaplicy św.Antoniego, jest jeszcze kilka miejsc..” – zapraszał.
Jednak nie zdecydowałem się.
..
Pro domo sua

Taką sprawę trzeba zawsze uzgodnić z osobą najbardziej zainteresowaną.
Fakt.

Autor: Pascal Alter o 13:47 0 komentarze   Linki do tego posta

Wigilia Paschalna – (migawki)









Zatem; kompletnie nie pamiętam tych ujęć.
Teraz jestem zaskoczony bardziej, niż przed tygodniem.
Spokojnie; najważniejsze, że są (..)
..
..

Autor: Pascal Alter o 13:24 0 komentarze   Linki do tego posta

Wigilia Paschalna – (migawki)




Siadłem koło kaplicy św.Barbary – nie wróciłem do ujęć Co-Partnera
; uczestniczyłem w liturgii..lecz kilka ujęć tutaj – (jakby) nie wiadomo skąd;
wciąż trzymałem w ręku mały aparat..najczulszy
Wygląda, że Co-Partner czuwał.
Prawdę mówię; nie wiem,..z tej godziny..nie potrafię opowiedzieć;
obejrzałem się w lewo, bo błysnęło światło..
..lecz nie oświetliło Krzyża Zbawiciela;
..trwało chwilę – i znów zrobiło się ujęcie
..potem było ciemno i tu i tam – a tylko stamtąd – z środka Kościoła
..płynęły czytania; liturgia.
..
Ten stan zawieszenia, czasami się zdarza w wędrówkach; jak we śnie.
Tutaj było inaczej.
(Przecież) uczestniczyłem najlepiej jak można; uważnie słuchałem.

Tagi:

Skomentuj

