Wiosenne trendy

PIĄTEK, 6 MAJA 2011

Wiosenne trendy




Qubus Hotel ; właśnie ten moment zdecydował.
Takich ujęć – nie mam, a sprawa od dawna frapuje.
Oto..olśnienie
..coraz lepiej komponuje się tutaj.
Jak to możliwe?
Nie wiem, ale tak się dzieje.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:42 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy






..
..
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:25 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy





Ruch był znikomy, światło idealne spokojne; nawet Słońce jakby odświętne.
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 03:15 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

CZWARTEK, 5 MAJA 2011

Wiosenne trendy






Tutaj rozważałem; czy iść od razu do Katedry?
..czy wstąpić na dworzec PKS ?
..czy..ujęcia Co-Partnera
AUTOR: PASCAL ALTER O 17:24 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy





18:47 – jestem w mieście. Jak zwykle wysiadam koło Romantici i chwilę medytuję.
Jakby umówiony, jak kiedyś – na film w najpiękniejszym kinie w K.
Romantica..- a teraz ? Trudno to nazwać – jakby handel, apteka ; w końcu też handel,
jakiś klub etc.
Najważniejsze; piękny dworzec PKS – po Świętach (ma być) zlicytowany.
(faktycznie tak się stało; poszedł za ca.12 milionów zł.)
..lecz wtedy (jeszcze) nie wiedziałem, jak będzie.
..zatem chwila uwagi – jak najbardziej.
..
..
Pro domo suaPod wpływem snu – postanowiłem zamieścić trochę więcej ujęć właśnie z Wielkiego Piątku 2011 – byłem przekonany, że już wykasowałem – lecz teraz widzę(w realu) –
Fakt.
AUTOR: PASCAL ALTER O 16:47 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy





Kilka minut obserwuję naradę na śmietniku – co z tego wyniknie?
Jest bardzo ciepło – chłopcy nie mogą się nacieszyć ; wolne..Święta..
..był Wielki Piątek ; 22 kwietnia – 12:46
..
..

Tagi: , ,

Skomentuj

