Wiosenne trendy

czwartek, 12 maja 2011

Wiosenne trendy





To Juwenalia.
..maszerują dziewczyny, maszerują radosne..
..na wiosnę
..
Faktycznie pociecha; było super(!)
( tutaj ujęcia wpadkowe – dodatkowe jakby)
..
Trzeba chwilę odłożyć; spokojnie.
Fakt.

Autor: Pascal Alter o 09:39 0 komentarze  Linki do tego posta

Wiosenne trendy






Dziś pocieszałem się inaczej.
Dochodziłem do skrzyżowania, spostrzegłem Policję; pewnie jakaś delegacja jedzie
z Warszawy ; aha ! – skojarzyłem; Pan Premier w Sandomierzu, może zahaczył o Kielce?
..ale z bryczką?
..to mnie zaciekawiło; pochód (!)
..maszerują dziewczyny, chłopcy; coś krzyczą..
Zaraz dołączyłem.
(tak wyszło)
Fakt.
..

Autor: Pascal Alter o 09:16 0 komentarze  Linki do tego posta

Wiosenne trendy





Tutaj Co-Partner (jakby) wyczuł sytuację i podjął rolę..
..w której (jednak) Słońce jest najważniejsze..
(..)
Mogę dodać, że czekałem na ten tunel tutaj od dzieciństwa..
(kiedyś nawet rowerem nie można było jechać; był kołowrót)
Fakt.

Autor: Pascal Alter o 09:05 0 komentarze  Linki do tego posta

Wiosenne trendy





..wczoraj już wracałem w lepszym nastroju, ale specjalnie tędy.
Ten tunel podwójny pod torami – dla pieszych(!) – to prawdziwe cacko techniki;
nie wstrzymywano ruchu pociągów, budowano w zimie przy siarczystym mrozie –
..żebym mógł sobie spokojnie wędrować – pocieszam się (dodatkowo).
Wygląda pięknie i solidnie ; najlepiej jak się idzie pod Słońce..

Autor: Pascal Alter o 08:48 0 komentarze  Linki do tego posta

Wiosenne trendy





..tak, powtarzam cicho – ludzie nie takie rzeczy tracą; tylko spokojnie.
..a życie toczy się dalej.
..
Na przykład bohater tej niezwykłej story Sommerset`a; Walter..;
„- Walter umarł na złamane serce – rzekła krótko” (s.232)
Całkowita racja – tylko nie dodała, że z jej powodu – znów posmutniałem.
Tutaj żarty się skończyły ; zażyłem już trzeci raz krople i odsiedziałem z pół godziny.
Książki jednak nie oddałem; prolongata.
..
Tutaj trzeba uważnie – jeszcze raz..
Spokojnie.

Autor: Pascal Alter o 08:23 0 komentarze  Linki do tego posta

Wiosenne trendy









„..malowana zasłona,
którą żyjący Życiem zowią.”

W. Somerset Maugham
..
Jeszcze przeglądam tę książkę – niezwykłą story ; Malowany welon – i choć uważnie czytałem – odkrywam coraz nowe ; teraz postanawiam sprawdzić nazwy miast – czy są takie w Chinach?
..
Trochę obserwuję pomnik Czwórki Legionowej, trochę ludzi i powoli dochodzę do siebie.
Jaki jest sens wiosny, jeśli się nie cieszysz? – słyszę jakby Co-Partnera.
Łatwo pocieszać z boku ; na wszelki wypadek kupiłem w aptece dwa rodzaje kropli na serce, w sklepie obok coś do popicia.
Od miesiąca zmagam się(..) ale już dochodzę..od dziś bez złudzeń.
Właśnie odebrałem czysty dysk (..)
..co było na starym – stracone.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

