IPN – Kielce

niedziela, 15 maja 2011

IPN – Kielce




Jakżeż ” z kim..?” – przyglądam się uważniej i pocieszam (teraz)
..było bardzo fajne towarzystwo..
..
Aby się tam dostać czekałem z pół godziny; to była trzecia grupa na którą się załapałem..
..
Właśnie ta sztuka nie udała się rok temu.
..
Jeśli tak jest (tam) ciekawie – to czemu nie wpuszczają chętnych częściej? – medytuję teraz..
( już pózno..)
..
Prawdę mówiąc ; jakieś dziwne skojarzenia i niepokój – jakby wracał z ujęć ;
Pora, już pora – czuję wyraznie radę Co-Partnera.

Autor: Pascal Alter o 15:55 0 komentarze   Linki do tego posta

IPN – Kielce










Tam byłem dwa piętra pod ziemią..beton zbrojony; schron atomowy?
Raczej śmieszne.
Ami łatwo by rozbili -jak się teraz okazuje.
Zatem; Komi byli bardzo naiwni; stąd chcieli dowodzić – mówi przewodnik.
Czy faktycznie tak byli naiwni?
Raczej chodziło o walki wewnętrzne – jak sądzę.
Gomułka:”władzy raz zdobytej, nie oddamy nigdy..”
..
Rozglądam się ; ciekawie -choć duszno..
Mniej więcej w połowie schodów straciłem zasięg komórki..
..głupio; jakby tak się zawaliło ?
Nawet bym się nie pożegnał z ..ale z kim?
..
Była 21:35.

Autor: Pascal Alter o 15:22 0 komentarze   Linki do tego posta

IPN – Kielce






Ostrożnie schodzimy do kazamatów najtajniejszego miejsca w Kielcach.
..za czasów Komi..
Był 14 maja 2011; 21:21 – Biała Noc Muzeów..Europa.
..
To co się nie udało przed rokiem – właśnie teraz..jest.
..lecz kosztem koncertu na Kadzielni – medytuję smutno
..bardzo udanego ; wracałem (stąd) w tłumie studentów z Juwenaliów
..i słuchałem (mimo woli) uwag i widziałem ; byli bardzo zadowoleni.

Tagi: ,

Skomentuj

