Wiosenne trendy

PONIEDZIAŁEK, 16 MAJA 2011

Wiosenne trendy








Policja pojawiła się..
..i Wesoły Autobus wolniutko, ale ruszył (!)
..
..to była fajna mini-sesja Co-Partnera; to oczywiste; nie ma przypadków.
W tamtym realu przekonałem się zaraz..
..

AUTOR: PASCAL ALTER O 12:10 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy



..czy przystanek nie trwał zbyt długo?
..Co-Partner wie najlepiej, ale – nie wszystko.
Aby odpocząć na chwilę spojrzałem na zielone..
Posesja – której jakoś nie zauważałem; jaka piękna(!)
Zaraz poczułem się lepiej..
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 11:58 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy










Na autobusie było coraz weselej, na chodniku coraz ciekawiej..
Przystanek ?
Jakby przedłużał się; coraz to nowi chcieli na górę..
..na szczęście – nie było to proste.
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 11:38 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Wiosenne trendy









Pojawiły się dziewczęta na autobusie; było coraz fajniej..
..żeby tylko dach wytrzymał; n obawiałem się..trochę.
Fakt.

Tagi: , ,

Skomentuj

