Dworek Laszczyków

środa, 18 maja 2011

Dworek Laszczyków














..piękny wieczór; naprawdę..cool
..
Była 23:07

Autor: Pascal Alter o 23:45 0 komentarze   Linki do tego posta

Dworek Laszczyków






..pięknie, pięknie – jaka szafa..i w ogóle
..
..lecz już dalej, dalej

Autor: Pascal Alter o 23:32 0 komentarze   Linki do tego posta

Dworek Laszczyków







Stałem chwilę jak urzeczony ; widziałem to dokładnie..
„tamto urzędowanie..”
..właśnie..
..
..mieć takie biurko, taką szafę, taki pokój; tyle powietrza.
Faktycznie;w klitce blokowej nawet myśli ciaśnieją..
Fakt.

Autor: Pascal Alter o 23:20 0 komentarze   Linki do tego posta

Dworek Laszczyków









Dziwne, ale piękne ; trochę skądś znam
..jak ikony?
..nie , chodzi o piece; wszyscy jesteśmy stamtąd.
..
Dziwne jest zakręcenie psyche; unikałem miejsca ulubionego
przez matkę – czy to było w tym domu?
..a teraz się podoba ; tutaj
Genius loci – znów czuję Co-Partnera
..pora już, pora

Autor: Pascal Alter o 23:00 0 komentarze   Linki do tego posta

Dworek Laszczyków







..ileż tu nadziei i radości i smutku jakby razem ; kolory (!)
Co-Partner ; więcej
..też racja – zastanawiam się teraz spokojnie.
,,niestety to prawda ; to moja trzecia dopiero wizyta..
..dlaczego – to miejsce omijałem?
Gdzieś czytałem( przecież) u matki, że tu przychodziła, kiedyś.

Autor: Pascal Alter o 22:31 0 komentarze   Linki do tego posta

Dworek Laszczyków





Byłem zachwycony – i chwilę stałem ; zobaczyłem coś wreszcie innego.
Nigdy nie byłem folklorem tak serio zajęty – jak w tej jednej chwili; zrozumiałem.
..
Poprosiłem o zgodę na błyski – dla Co-Partnera
..
Wszystko wokół religii; zwyczaje, obrzędy – Wielkanoc.
Pięknie to zrobione.

Autor: Pascal Alter o 22:20 0 komentarze   Linki do tego posta

wtorek, 17 maja 2011

Dworek Laszczyków*






Minęła godzina jak dotarłem do Dworka Laszczyków.
Ze Stadionu nie jest aż tak daleko, ale wędrowałem spokojnie. Po drodze wstąpiłem do sklepu- obok stadionu . Kiedy przechodziłem koło Kadzielni akurat skończył się koncert Kory i IRA; tłumy studentów (Juwenalia) wychodziły- więc rozglądałem się. Trochę ujęć małym, ..etc.
Bardzo fajna atmosfera- wędrowali grupami – niektórzy w szyku – śpiewali, wołali; młodość-radość; noc majowa – trochę chłodna, ale..
Tak, niezapomniana wędrówka; koło Pomnika Czwórki jakieś chórki spontaniczne..
Z przystanku na Krakowskiej Rogatce odjeżdżała akurat 27 – pokusa aby wracać – była ogromna.
Po zwiedzaniu bunkra Zarajczyka – miałem już dość zwiedzania.
Jednak.. – czy się wygłupiam?
(to pytanie zadaję często)
..ależ nie; parę ujęć do Albumu Co-Partnera – parę dla mnie.
..w końcu..
Zajrzę tylko ; Dworek Laszczyków i Pałac Biskupów; przed północą; to ciekawe.
Akurat na dziedzińcu puszczali film z ekspozycji w Tokarni.
Przysiadłem na trochę.
Bardzo ciekawy – przecież nie jestem tu dla skansenu w Tokarni (!)
Poderwałem się..lecz spokojnie.
Była 22:40
..Dworek Laszczyków*
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dworek_Laszczyk%C3%B3w_w_Kielcach

Autor: Pascal Alter o 15:06 0 komentarze   Linki do tego posta
Subskrybuj: Posty (Atom)

Tagi: , , ,

Skomentuj

