Plac Jana Pawła II

piątek, 20 maja 2011

Plac Jana Pawła II



Znów czułem wyraznie obecność Co-Partnera obok – jakby mnie delikatnie popchnął.
Znów się obejrzałem – lecz zrobiło się inaczej, a od Kościoła św.Trójcy usłyszałem jakiś gwar młodych.
To też ucichło.
Była (wciąż) : 23:12
..
Mieliśmy wielką szansę – medytuję teraz;
..zmarnowaną.
Fakt.
..
Pora już, pora -( czuję to wprost-obok,raczej z prawej)

Autor: Pascal Alter o 15:16 0 komentarze   Linki do tego posta

Plac Jana Pawła II








..jakże tu inaczej było wtedy ; to samo miejsce – 3 czerwca 1991
..
Pryzpomina się, co ktoś opowiadał.
Jan Paweł II 3 czerwca 1991 po powrocie ze mszy z pamiętną homilią i ulewą – w Masłowie – trochę odpoczął w Pałacu Biskupa i..
..około godz.23 zażyczył sobie zwiedzanie Pałacu Biskupów Krakowskich gdzie obecnie jest Muzeum Narodowe.
Oczywiste; życzenie Ojca św.wykonano.
..
Chwilę jeszcze zaczekałem spokojnie.
Była 23:12

Autor: Pascal Alter o 14:52 0 komentarze   Linki do tego posta

Plac Jana Pawła II






Jeszcze się oglądam na Dworek Laszczyków za ogrodzeniem..
..lecz już wędruję przez Plac Jana Pawła II;
..zazwyczaj trochę tu ludzi — teraz spokojnie chwilkę..

Tagi:

Skomentuj

