Reset

środa, 25 maja 2011

Reset






Rozglądam się; chwilę kibicuję bardzo sympatycznej grupie..
Młodości – i oto drobne zdarzenie – a jednak istotne..
już któryś raz – Ktoś mnie prosi o ujęcie; zazwyczaj przepraszam..
..lecz tym razem ; zgoda (!)
( nawet bez zmiany trybu; lecz błyskać Komuś w oczy?)
..
Od zmiany trasy – nastrój poprawiał się (jakby) z każdą chwilą.
Spokojnie, ale..oto w Lidlu czeka (na mnie) chleb wiejski (4.99)
..i ..piwo ulubione; czy nie Carlsberg?(3,49)
Mieszczę się zatem w trzech dolarach (!)
..
..tutaj musiałem ruszyć ” z kopyta..” – jak powiadają Tubylcy.
..Lidl czynny tylko do 21..
Była:20:45
Fakt.
..
Oto moje” życie udane, a nie udawane”(Balcerowicz&Michnik)
Reset.

Reset



Chwilę tak medytuję; bo taka zmiana trasy – to jednak fakt istotny.
..
Seneka ma rację ; nie ma żadnych przypadków.
..
Seneka:
Przeznaczenie nami włada, i już w pierwszej godzinie po urodzeniu każdemu przydzielona jest jego porcja czasu.
Przyczyny wzajemnie się zazębiają, a to co osobiste i ogólne łączy się z długim łańcuchem rzeczy: dlatego należy wszystko znosić mężnie, gdyż wbrew naszemu przekonaniu nic nie zdarza się przypadkowo, lecz nieuchronnie przychodzi.
Dawno już zostało ustalone, czym się będziesz cieszył, czym smucił, i chociaż wydaje się, że życie poszczególnych ludzi bardzo się różni od siebie, sprowadza się wszystko do jednego; skazani na zgubę dostajemy to co skazane na zgubę.
(ibidem 5.7)
..
Fakt.
..czyli Amen – powtarzam spokojnie tuż przed północą (umowną) tutaj..

Reset



Seneka:

Bóg w żaden sposób nie może bardziej skompromitować rzeczy, których pożadamy, niż użyczając ich ludziom podłym, a odbierając szlachetnym.
..
Dzień był trudny i długi – lecz piękny.
Pod wieczór miałem obejść Karczówkę, ale w tym miejscu – Co-Partner mnie zawrócił.
Ileż zależy od drobiazgu: trasy spaceru!
Cały dzień (jak wczoraj) krążę z Seneką – nie bez powodu.
Kiedy się do niego zwracam – to znaczy jedno; sprawa jest; albo-albo.
Za kilka dni – minie przecież piętnaście lat – jak przestałem służyć idiotom.
Ten długi i mozolny proces ratowania umysłu – mam (jakby) za sobą.
Akurat dzisiejszy dzień – zaznaczył to jasno.
..
Wystarczy porównać te dwa obiekty : nowiutki Kościół i odrapaną Szkołę(choć piękną w środku i wyjątkowo czystą – fakt) – i sytuacja jest jasna.
Zatem nie pora na spacery – zrozumiałem i..powędrowałem do Lidla.
Plan był jasny ; coś dla ciała – a potem wędrówka do Sieci.
Już jestem.

Tagi: , ,

Jedna odpowiedź to “Reset”

  1. drinking Says:

    Hey there, I found your site wordpress.com while browsing
    https://pascalalter.wordpress.com/2011/05/25/reset/.
    Have you ever thought of making use of slightly more than
    just text in your posts? Don’t get me wrong, your writing is excellent. However, I think that if you integrated some other forms of media (such as videos, visuals, pictures) you could make your articles more substantive and appealing. Your page content is superior, yet if you incorporate more varied media, this site could without a doubt be popular in its niche in comparison to other sites on .

Skomentuj

