Stop

 Pokazywanie najnowszych 8 z 75 postów z archiwum maj 2011. Pokaż starsze posty

czwartek, 26 maja 2011

Stop








..ach jesteś nareszcie Ptaku
..

Stop





Idę, więc jestem – kiedyś bym chodził z takim proporcem ; chętnie.

Stop









Jak pięknie; dziewczęta pojechały ; oglądałem się więc widziałem..jak nadjeżdżają piękniochy – tylko było już za blisko.
Tymczasem na Placu Artystów ludzi coraz więcej; zajęte całe skrzyżowanie z Leśną.
Miałem też ideę, aby zaczekać na mostku nad Silnicą – a potem iść Plantami do Urzędu Wojewódzkiego.
Lecz chodziło o inny punkt ujęcia na skrzyżowaniu z Paderewskiego..tam kolumna musi hamować – i skręcać w prawo.
Jest dokładnie widzialna – jakby inaczej.
Seneka:
Trzeba się uczyć, dopóki nie wiesz, a jeśli wierzyć przysłowiu – dopóki żyjesz.
Fakt.

Stop









Pięknie; pogoda idealna – wszystko zależy od pogody..wycieczki, spacerowicze; zaraz przejdzie demonstracja Solidarności..
Była 13:46
Nastrój jest najważniejszy

Stop








Na ulicy Głównej – ludzi było jakby więcej niż zwykle – ale..kto wie dlaczego?

Stop




Poczucie krzywdy i gniew; znam to dobrze ; to straszna siła..obejrzałem się; widziałem nad Placem Artystów w Kielcach.

Tagi:

Skomentuj

