Biblioteka

czwartek, 2 czerwca 2011

Biblioteka












..przecież każdy na coś liczy – a zatem; czeka (!)
..pocieszam się
..ach Ptaku
– Ty też
Fakt.

środa, 1 czerwca 2011

Biblioteka








Zatem nie tłumacz się – jeśli to nie jest konieczne; jakbym czuł (obok)
..
Wtedy pojawił się Ptak
..
..to zapowiada jakiś zwrot – coś nowego..
..czy nazajutrz..?
..czy dziś? – rozglądałem się..

Biblioteka











Dzień też pięknie kończył się.
Odpoczywałem przed Biblioteką.
Czasu było za mało – to najczęstsza konkluzja.
Odpoczywam jakby – a Co-Partner ujmuje.
..
Jednak (!) zwracam się (jakby) do Gombrowicza – jest tu pewien problem.
Mianowicie trudno ludziom tłumaczyć 9każdemu) – o co chodzi z tymi ujęciami.
..a na zewnątrz sprawę firmuje Któryś-ja; widzialny.
Fakt.
..
Tym niemniej jest fajnie.
Zachód Słońca.
..wtorek, 31 maja 2011 – po 19- tej kilka minut.

Otucha tuż






Dzień był piękny i nastrój momentalnie się poprawił gdy zobaczyłem Grupę (!)
To moi Mali Bohaterzy; idą działać !
Miłego dnia (!)
..
Teraz, teraz
Ruszyłem się i ja..
..
Kolejny reset; odkładam (na trochę)notatki do Stop; niepotrzebnie wpadłem tam w konwencję traktatu.
Relacja musi dotyczyć ujęć Co-Partnera…- a cała reszta jest milczeniem.
..
Wydaje się, że najlepiej byłoby (tutaj) unikać rozważań czy dygresji.
Chodzi przecież o coś jeszcze innego ; ujęcia Co-Partnera.
Fakt.

♫♫♫Sean Yox & The Streamers – Girls In Action/Satisfaction/Mother’s Litt…

Zitat:

Super, I like it…Greetings from Germany

lola429 2 godz. tem
..
Prima; pozdrowienia z Polski

Tagi: ,

Skomentuj

