Wiosenne trendy

środa, 8 czerwca 2011

Wiosenne trendy






Seneka; „Trzeba się uczyć, dopóki nie wiesz, a jeśli wierzyć przysłowiu – dopóki żyjesz..”
Co się wykłada; uczyć się trzeba ciągle..
Fakt.

Wiosenne trendy







..trochę traciłem tam wątek; o co chodzi dokładnie..
Sceny pasowały by do..- skądś znam te sceny – ale nie chcę wychylać się.
( .. )
..
Nazajutrz sądzę, że to są archetypy scen; tak ćwiczą widać..
..
Nieraz się zastanawiałem; co tak ciągnie tylu ludzi do zawodu (jawnego) aktorstwa?
Jeśli tak jest ciężki i trudny to zawód – powołanie?
Dochody..? – dla niewielu..
Sława..? – tym bardziej
Fakt.

Wiosenne trendy








„Zmęczone, ale czy zadowolone?” – tak bym najkrócej określił tę sytuację..
..Piękności (przecież) wracają na scenę..
(w tym miejscu w Ameryce widownia ; standing ovation*)
..tutaj; ciąg dalszy..
..ileż cierpliwości i pokory wymaga zawód aktora (!)
..
Fakt.
..
*Cytat:
„A standing ovation is a form of applause where members of a seated audience stand up while applaudine after extraordinary performances of particularly high acclaim. In Ancient Rome returning military commanders (such as Marcus Licinius Crassus after his defeat of Spartacus) whose victories did not quite meet the requirements of a triumph but which were still praiseworthy were celebrated with an ovation instead, from the Latin ovo, „I rejoice”. The word’s use in English to refer to sustained applause dates from at least 1831.[1]”
..
Quelle:
http://en.wikipedia.org/wiki/Standing_ovation

Wiosenne trendy







Piękności wędrowały za (umowne) kulisy, potem wracały; ale biegiem (!)..
..tam i z powrotem..to się nazywa; ruch sceniczny..
..a Pan Profesor obserwował z uśmiechem satyra i jeszcze poganiał; szybciej, szybciej (!)
.. ; och, jaki to ciężki zawód aktora!
..a jeszcze cięższe co musi przejść za Młodu -..
.. zwłaszcza piękna dziewczyna..
..zanim ..na scenie coś pokaże..innym..
Fakt.

Wiosenne trendy




Mamy Trzy Piękności na scenie – ..
Pan Profesor omawia skecz jaki się odegra..
..
W tym momencie Co-Partner ujmował na kompakcie.
(zresztą sam początek – też)
..
Pro domo sua

Coś ważnego jest tutaj w tym spotkaniu. Wczoraj wróciłem pozno do Sieci – już w nocy.
Dziś jestem najwcześniej jak mogłem ; mam dostęp do drugiej karty.
Interesują mnie ujęcia z Canona lustrzanki – przecież tamte z samego początku też są fajne.
Czy się pospieszyłem?
Czy zacząć uzupełniać?
Inaczej; zastosuję bonus – chciałbym ocalić te ujęcia.
Dlaczego..?
Może widziałem uśmiech Mony Lizy..?
..a jednak coś w tym jest ;
..ach Blaise Pascal, te piękne dziewczyny spoglądały na mnie uważnie(!)
..nie na Co- Partnera – lecz na mnie samego-starego, którym jestem sam(!)
..nagle pojawił się ..Tamten-ja; który kiedyś-kiedyś; o słodki Ptaku Młodości – wróć(!)- zaklinam jakby nazajutrz, czyli jutro.
,,
Fakt.

Tagi: ,

Skomentuj

