Wycieczka na Hel

SOBOTA, 6 SIERPNIA 2011

Wycieczka na Hel










W tym Muzeum-Kościele Ewangelików czuć autentyczność, realność; tamtych lat i ludzi –
prawie, że widziałem, czy na nabożeństwach, czy na łodziach.
Przedziwny zapach; na dziedzińcu i wewnątrz; całkiem inny.
Lepszej kontynuacji Kościoła – już nie mogli znalezc.
(patrzę w notatki)
” co będzie z naszymi Kościołami kiedyś – czy się ktoś zastanawia..? ”
Lecz widoki z wieży -(prawie) takie same jak wtedy.

Wycieczka na Hel – Muzeum











Na dziedzińcu.., z wieży dawnego Kościoła – można było ujmować swobodnie.
Lecz zrobiłem tylko parę zdjęć.
To co widziałem – było bardzo ciekawe – zapominałem o małym Nikonie – gdzieś w kieszeni kurtki.

Wycieczka na Hel*





Super; wyczynowe łodzie i kaskaderzy..
Jednak największe wrażenie; Muzeum Rybołówstwa
Mieści się dawnym Kościele Ewangelickim – warte całego dnia.
Można robić zdjęcia, ale za opłatą; nie poszedłem na to..

http://pl.wikipedia.org/wiki/Muzeum_Rybo%C5%82%C3%B3wstwa_w_Helu

Wycieczka na Hel










Oto siedzę w pięknym autobusie – wygodnie; pod koniec rozluzniło się..
Mało ujęć; więcej patrzę;Jastarnia – wiadomo..dziwne odczucia trochę patriotyczne;
zacięty opór w kampanii wrześniowej – jak tu mogło wyglądać..?
..szybko liczę; 71 lat !
Wreszcie Hel; naj-niezwyklejsze miasto RP..
(patrzę w notatki)
Tutaj usiadłem i dopisałem stroniczkę w notesie.
O zdjęciach prawie zapomniałem; żałośnie mało.
(..)
l.wikipedia.org/wiki/Hel_(miasto)

Wycieczka na Hel








Podróż na Hel , a potem półwyspem, który jakoś trwa – z widokiem na morze i zatokę z obu stron – wyjątkowa frajda..

Tagi:

Skomentuj

