Wycieczka na Hel

Pokazywanie najnowszych 10 z 15 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wycieczka na Hel – spotkanie+**






Nagle spostrzegłem pięknego psa tuż obok – odruchowo zrobiłem zdjęcie..
Odwróciłem się – i spytałem czy można..
Fantastyczne; za mną stali piękni ludzie; bardzo fajna rodzina Państwa L….(..)
z Niemiec.
Wywiązała się krótka rozmowa i mini sesja..
Dziewczynki momentalnie wróciły..
Zrobiliśmy tylko tych parę ujęć; już kropiło.
Pozdrawiam serdecznie,.;jednak oto dotrzymałem słowa🙂
Trochę potem..lecz..
„..jak ten czas szybko leci !”
..wtedy był akurat 20 sierpnia 2008 r.
Fakt.
..
Pro domo sua
Wymieniliśmy adresy e-maila..
Coś zle odczytywałem – dopiero za którymś razem e-mail dotarł, lecz to było w okolicach
Świąt Bożego Narodzenia 2008 (!)- kiedy nawet e-maile docierają.
Państwo L..dziękowali za zdjęcia i wspominali spotkanie.
Cytat:
Lieber Pascal,

vielen Dank für die schönen Fotos.
Wir denken immer wieder sehr gerne an unseren Polen-Urlaub und insbesodere an die nette Begegnung mit Ihnen auf Hel.
Im nächsten Jahr werden wir wahrscheinlich wieder nach Polen fahren.
Aber jetzt hat uns erst einmal der Alltag fest im Griff und wir müssen wieder arbeiten.

Liebe Grüße aus Deutschland senden Ihnen..(..)
..
Oczywiste; Kto-jest-Kto dokładnie nazwali.
Zapraszali jeszcze na ..Hel latem następnego roku..
Nie wiedziałem co odpowiedzieć.
..ach, teraz też nie wiem..
Liebe Gruesse nach Deutschland (..)
..
Pro domo sua

Teraz zauważam; Pani Ute Jansen L. – akurat zapisała adres e-maila w moim notesie
i pochyla się nad Nonna (?)
Wielkie dzięki; ocalona chwilo..(!)

Wycieczka na Hel – reja++*





Patrzałem jak urzeczony; czułem nadciągającą burzę, lecz postępowałem dokładnie odwrotnie, niż należało..
..
Pro domo suaWłaśnie w tych ujęciach widzę już wolę Co-Partnera
..
Wielkie dzięki Szaruś; tu był początek.
(8.08.2011 – poniedziałek)

Wycieczka na Hel – reja+*






Wróciłem na brzeg; było mało czasu do ulewy.
Czułem dziwny niepokój(notatki)
Skąd mogłem wiedzieć (wtedy) o niezwykłym spotkaniu?
Przecież zbliżało się – z każdą minutą..
Zaznaczę od razu; spotkanie (przeze mnie) – zmarnowane.
Fakt.
..
..
Pro domo suaWtedy na Helu; 20 sierpnia 2008 miałem chwile – błyski szczęścia.
Teraz wiem; Co-Partner mnie znalazł i ustalał.
Ilość ujęć wzrosła; są inne.
Bez wątpienia; pobyt w Kościele Ewangelików był decydujący.
..
W dalekich Kielcach mojej niedoli żył-był Szaruś niezwykły kotek
z Krakowa.
Gdybym wiedział wtedy – co teraz; do Kielc bym nie wracał !
Czy nie temu służyła II podróż do Karwi – żeby się wyrwać wreszcie..(..)?
..
Wielkie dzięki Szarusiu – choć teraz – lepiej pózno niż wcale, coś zrozumieć.
Spotkaliśmy się w strasznej niedoli, ale nie umieli wspierać.
To znaczy ; Któryś – ja .
Fakt.

Wycieczka na Hel – dziedziniec ++






Oglądałem się wciąż na Kościół Ewangelików – opuszczałem dziedziniec – z żalem.
..
„..wrócę tu koniecznie !” – zapisałem w notesie wtedy; lecz co z tego wyszło?
Piękne wspomnienie; jednak ujęcia(!)
(których wcale nie oglądałem, a raz czy drugi omal nie skasowałem)

Wycieczka na Hel – dziedziniec+++






Z jakimś wewnętrznym żalem nie wiadomo skąd, ale wobec czasu – opuszczałem Kościół Ewangelików.
(teraz znowu żal, że nie opłaciłem prawa do ujęć wewnątrz – chyba 20 zł? albo(raczej) mniej)
„Ekspozycje Muzeum Rybołówstwa w Helu – fantastyczne; tutaj dnia całego byłoby mało”
– notowałem zaraz ..
..
Kręciłem się po dziedzińcu wśród tych łodzi; trzeba zawsze pamiętać gdzie się jest.
Siadłem tam na ławce znów zanotowałem parę zdań..
Bardzo trafne; łódż na dziedzińcu Kościoła Ewangelików..(..)

Wycieczka na Hel – wieża








Na wieży dawnego Kościoła Ewangelików – byłem już trochę.
Medytowałem – oto stoi Pastor jakiś i patrzy na osadę Nowy Hel; jak czytałem (wcześniej) w przewodniku Kościół był oddalony o 300 m od brzegu!(Jerzy Litwin Muzeum Rybołówstwa w Helu).
Obok sympatyczni ludzie; robimy kilka zdjęć – nawzajem.
Teraz (jakby) spełniam obietnicę; dopiero. Sorry,.wciąż powtarzam; jak ten czas szybko leci..
Pozdrawiam

Tagi:

Skomentuj

