Karwia – plaża

Karwia – plaża III







Zachody Słońca widziane z plaży w Karwi – także sama plaża – zrobiły na mnie wielkie wrażenie.

Pro domo sua
Oczywiste – nie miałem złudzeń; ujęcia tym sprzętem( nie tylko zachodów..) – to porywanie się „z motyką na Słońce..” – jednak, coś trzeba zrobić w każdej sytuacji.

Karwia – plaża II





Jak to się stało, że trafiłem na plażę?
..Wędrowałem nadbrzeżnym lasem; można biwakować.
Trafiłem na plażę – ale nie było za gorąco.
W sam raz.

Tagi:

Skomentuj

