Wycieczka na Hel

Wycieczka na Hel – powrót


Wracałem pociągiem pośpiesznym; w Pucku miałem przesiadkę.
Czekałem na ostatni autobus i podziwiałem wieżę.
„Tutaj też przyjadę”- postanowiłem uroczyście.
..
„..o jak pięknie jest w Pucku, gdy się miało szczęście i jest ostatni autobus..”
(który faktycznie przyjechał punktualnie – prawie pełen..)

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wycieczka na Hel – miasto+






Ledwo zdążyłem schować sie w jakimś klubie, albo raczej domu kultury (?)
przed kolejną fala ulewy.
Trochę podeschłem, obejrzałem piękną wystawę fotografii(..)
Tam przysiadłem na trochę.
Skutki ulewy były widoczne.

Wycieczka na Hel – przystań






Było dwa kroki do przystani.
Były rejsy do Gdańska, albo spacerowe.
Były miejsca, ale cóż – nawet jakbym miał taką fantazję; wędrować z Gdańska
z powrotem do Karwi?
Bez sensu.
Nawet na rejs spacerowy, nie mogłem sobie pozwolić.
(..)

Wycieczka na Hel – hale






Raptem zostałem sam.
Państwo L. z dziećmi i Nonna – znikli tak nagle, jak się pojawili.
Lało strasznie – hale były obok, lecz odgrodzone.
Trwało trochę zanim się schowałem – przemoczony do ime

Tagi:

Skomentuj

