Karwia – po deszczu

Karwia – po deszczu








W Karwi były niezłe posiłki – tutaj aż za dobre..
..”widać chcą się pozbyć zapasów..” – odnotowałem.
Faktycznie; coraz więcej letników wyjeżdżało.

Karwia – po deszczu







Wychodzę.
Spotykam dziewczynkę (już znam imię) – Babcia z daleka pozwala na zdjęcie..
„Trochę pokręcę się teraz..”- odnotowałem.

Karwia – pokój









Wracam.
Spotykam dziewczynkę z babcią,,chwilkę rozmawiamy – chyba o pogodzie.
Rozglądam się; pokój jest piękny, w porównaniu do tego w Kielcach – po prostu salon.
„dziś trochę posiedzimy – deszcz..” – odnotowałem.

Karwia – deszcz








Raniutko.
Mocno zaciągnęło – minus.
Robię ujęcie – plus.
..
„Co może być gorszego nad morzem od deszczu? Tylko śnieg..” – zapisuję coraz częściej, albo wysyłam SMS, na mój stary numer..
..
Normalnie bez śniadania wytrzymuję do obiadu, ale jak pada – to trudno i darmo.
Ruszyłem po prowiant.

Karwia plaża V – ptak





Ptak pojawił się nagle, jakby chciał mnie nalecieć.
Nikt jakoś nie zauważył, co się stało.
Oto nadleciał prawdziwy LATAWIEC.
Ludzie puszczali swoje latawce – inni podziwiali.
„..więc mnie odnalazł; naprawdę na plaży..” – odnotowałem wieczorem w notesie.

Tagi:

Skomentuj

