Karwia – plaża VII

Pokazywanie najnowszych 7 z 73 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

czwartek, 18 sierpnia 2011

Karwia – plaża VII








Znam to odczucie; odjeżdżasz – pogoda super..
..
..już kiedyś tak było; 1990, Jastrzębia Góra – końcówka sierpnia była rewelacyjna;słoneczna.
Tylko powrót smutny;niesłychane pokrzykiwania Jacka Kuronia – jako ministra – na delegatów Solidarności w Hali Oliwii – gdy siedzieliśmy w zatłoczonym autobusie – (do Gdyni).
Już było oczywiste, co będzie dalej.

Spotkanie*










Przy wyjściu z plaży spotykam znajome Panie z Dziewczynką z Morsa..
Byliśmy luzno umówieni na plaży, ale Mała już marudziła..(ja trochę spózniłem.)
Dziewczynka była jeszcze trochę zapuchnięta na buzi; kilka dni wcześniej coś użądliło; Państwo jezdzili do lekarza.
W tej sytuacji należy unkikać Słońca, plaży etc.
..
Tutaj też fajnie – liczy się chwila rozmowy, spotkanie.
Tego dnia wyjeżdżałem wieczorem z Karwi – była niedziela, 24 sierpnia 2008.
..
„dopiero przyjechałem, już odjeżdżam..jak ten czas leci..”- odnotowałem.

Karwia – rano*











Tego dnia zrozumiałem istotny fakt.
Ujęcie jest także notatką – i to obszerną.
..
„..ileż musiałbym pisać, co widzę przez okno – nawet z talentem Żeromskiego było to trudne..” – odnotowałem.
Oczywiste, że nie wszystko widać, lecz przewaga obrazu nad opisem jest oczywista;
widzi się od razu.
..
Teraz – 18.08.2011 ; widziałbym z tego okna też łąkę lecz stoją podobno dwie budy,
jakby domi campingowe; na jednej pisze „lody”.
Podobno mieszkają młodzi faceci dwaj i mają konie – też dwa.
Te konie pasą się tam, czasem jeżdżą na nich – także inni.
Czy to nie fajne byłoby obejrzeć?
(rozmowa z M;17.08.2011 – wieczorem)

Karwia – rano




Było pięknie lecz..
Zaraz wróciłem do pokoju – dla notatek.

Tagi:

Skomentuj

