Karwia – odjazd

Karwia – odjazd






Piękne dni – patrzałem na gokarty i Kościół – naprawdę fajne dni spędziłem.
„..wielkie dzięki Szaruś..” – odnotowałem.

Karwia – odjazd







Już stoję na przystanku – obserwuję drugą stronę ulicy – gdzie (prawie) tydzień temu
wysiadłem z autobusu.

Karwia – pożegnanie””



Już wędruję z plaży – pasem umocnień.
Miłe spotkanie, chwila rozmowy, żartuję;”byłbym chętnie Panią fotografował..”
Pani dopiero przyjechała..(..)
..

Karwia – plaża VII ++









Wreszcie siadłem.
Już rozumiałem, że ujęcia są ważniejsze niż słowa, dużo łatwiejsze i wymowniejsze.
..
Z karty widzę, że były to ostatnie ujęcia plaży w Karwi – tym razem.
Można powiedzieć; pożegnalne.

Karwia – plaża VII+






Tam się buntowałem, tutaj już widziałem; żadnego sensu.
Coraz lepiej czułem rytm ujęć Co-Partnera.
..
Wiedziałem, że mam w ręku coś naprawdę specjalnego.
Plaża w Karwi była nie tylko promenadą.
„..(..)to prawdziwy poligon..)- odnotowałem.

Karwia – plaża VII++








Wtedy czułem się dziwnie chwilami, tamte lata w Kielcach wydawały się nieprawdziwe;
miałem wracać?
..
„morze, morze – powtarzałem – może pomoże” – odnotowałem.

Tagi: ,

Skomentuj

