Kielce, wielce

Pokazywanie najnowszych 14 z 89 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Kielce, wielce










Teraz widzę lepiej.
Jak chętnie Szaruś uczestniczył w ujęciach (!)
W tamtym realu – okoliczność najbardziej oczywista, lecz co z tego?

Kielce, wielce



Szaruś obserwował mnie czujnie.
Wyszedłem na balkon – więc byliśmy sami – nie poszedł za mną.

Kielce, wielce


Kotek kokosi się w pościeli, a Fili przy kompie – wreszcie mogłem zobaczyć ujęcia z Karwi (!)
Faktycznie; nie przeglądałem uważnie – teraz mówię; szkoda.
..
Było oczywiste, że fotografia cyfrowa – naprawdę ISTNIEJE.
(chcieli mi zostawić w Karwi, tradycyjnego Canona.
Podziękowałem, lecz teraz żałuję.
Zamiast tylu gazet, można było..zrobić parę porządnych zdjęć.

Kielce, wielce


Trudne do uwierzenia (teraz); znad morza zamiast kamyków, czy muszelek przywiozłem tyle gazet – przecież nie-pożyczonych(!)
Pro domo sua
Potem podsumowałem wydaną kwotę; tego zabrakło.
Podstępność tych drobnych wydatków; sumują się.
Kupowanie gazet, a potem próba czytania, szukania nie wiadomo czego, lecz na pewno
nie tego co w nich jest.
To najgorsza metoda; wyrzucanie pieniędzy na śmietnik.. z dodatkową udręką.

niedziela, 21 sierpnia 2011

sobota, 20 sierpnia 2011

Podróż





Podróż trudna – przedział pełen(..) bagaże nawet w przejściu.
Nawet po trzech latach aż się wzdrygam na tamtą noc.
Przy czym miejsce przy oknie okazało się pułapką.
Uwięzienie.
Dopiero w K – chwilę jestem sam..(robię pierwsze zdjęcie sobie)
(..)

piątek, 19 sierpnia 2011

Znowu Wejherowo







Jakże inny nastrój – trochę korci, aby połazić – jednak idę na peron.
Mam różne wersje powrotu przez Gdynię – wybieram pociąg z Kołobrzegu; Ustronie.

Karwia – odjazd


Kiedy autobus podjechał – patrzałem na posesję obok..
” powrócisz tu..” – odnotowałem.
..z pewnością powrócę do Karwi – tylko kiedy?

Tagi: , ,

Skomentuj

