Druga podróż

Pokazywanie najnowszych 9 z 111 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

czwartek, 25 sierpnia 2011

Druga podróż




„..daleko, daleko..” – powtarzałem cicho.
„..żeby tylko nie wracać..(..)” odnotowałem
..
Pro domo sua

Czy zrobiłem wszystko..?
|..ależ skąd ! – czuję to wyraznie.
..
Albert Camus;

„Istnieje fakt oczywisty, który wydaje się zupełnie moralny: człowiek jest zawsze łupem swoich prawd. Skoro raz je uznał, nie potrafi się od nich oderwać.
Bo też trzeba zapłacić.
Człowiek, który stał się świadomy absurdu, jest z nim związany na zawsze.”
(Albert Camus; Samobójstwo filozoficzne, w; Rozumowanie absurdalne)
..
To prawda; żadnej przyszłości potem.

Druga podróż








Miałem już podróż prawdziwą.
Moją.
Za trochę Tczew, zaraz potem Gdańsk.
„..trochę lektury, trochę ujęć..- żadnych rozmów (!) ..” – odnotowałem.

Druga podróż –



Faktycznie; dobre warunki..- widzę teraz.
Wtedy rozważałem chwilę – czy nie przejść do Pani P.
..lecz już się krępowałem; trochę za pózno.
Poza tym; czy naprawdę chciałem?
„..sam nie wiem, po co to wszystko – kuracja?” – odnotowałem.

Druga podróż










Prędko minęliśmy strefę burzy.
Znów uchyliłem okno.
„..dobra robota..” – odnotowałem.

Druga podróż










Pogodą tutaj wcale się nie przejmowałem.
Odwrotnie; uchyliłem okno.
„..jestem zachwycony burzą..” – odnotowałem

Tagi: ,

Skomentuj

