Druga podróż

Pokazywanie najnowszych 9 z 104 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

czwartek, 25 sierpnia 2011

Druga podróż









Siedziałem więc i spokojnie gapiłem się.
Byłem zadowolony – jak z udanej ucieczki.
Gdzieś w tych okolicach, po (ponad) trzech godzinach podróży;
„..nawet jeśli to fikcja – przecież fajnie..” – odnotowałem.

Druga podróż





Trochę się ożywiałem – gdy widziałem takie pociągi.
„.. co z tego (..)- jak mają tu pędzić? ” – odnotowałem.

Druga podróż




Mam lekturę i dobre warunki.
Jak wtedy, jedna książka – cienka, lecz jak ciężka ;
Alberta Camusa; Dwa Eseje – ważne; wydanie trzecie poprawione i uzupełnione o fragmenty
zakwestionowane przez cenzurę.
Czy to dziwne?
Rozważania Camusa dotyczą ABSURDU – jakim jest życie i wszystko co niesie.
„w sam raz dla mnie..teraz” – odnotowałem.

wtorek, 23 sierpnia 2011

Druga podróż








Minęła pierwsza godzina, już byliśmy daleko od Kielc – „choć jeszcze za blisko.” – odnotowałem.

Kielce, odjazd










Już naprawdę jadę – nagle wpadłem w nastrój radosny.
Zamiast coś tam czytać, albo gapić się; zacząłem ujmować (!)
Lecz czy nie po to – cala ta podróż? – odnotowałem.

Tagi: , , ,

Skomentuj

