Karwia – niedziela

Pokazywanie najnowszych 10 z 128 postów z archiwum sierpień 2011. Pokaż starsze posty

wtorek, 30 sierpnia 2011

Karwia – niedziela; w Kościele








Wychodziłem i wracałem ; naprawdę pięknie śpiewały (!)
Panie były tutejsze; nie tylko słuchałem – patrzałem uważnie.

Karwia – niedziela; w Kościele







Znów chwile skupienia.
Panie tak pięknie śpiewały (!)
Potem studiowałem fotosy i ogłoszenia.
Bardzo fajne; życie parafialne, jakby kronika.

Karwia – niedziela






Ludzie wychodzili – czekałem.
Wcześniej byłem na placu – przed Kościołem.
Chciałem wejść do środka..

Karwia – niedziela






Porządek, spokój – nawet chmury – były piękne.
Już wiedziałem; tutaj często tak z rana..
..potem pójdę do Kościoła, było oczywiste.
..
Pro domo sua
(..) Ptak, odnalazł mnie!
..więc nie byłem sam.
..
Myślałem, że zauważyłem teraz – lecz Ptak jest w notatkach.
Pamięć ! – co to jest pamięć?

Karwia – niedziela






Nazajutrz była niedziela.
Raniutko wyszedłem na łąkę.
Sąsiedzi jeszcze nie odjechali – ale wyglądało, że wciąż się szykują.

Tagi: , ,

Skomentuj

