Karwia – kotek

Pokazywanie najnowszych 6 z 8 postów z archiwum wrzesień 2011. Pokaż starsze posty

czwartek, 1 września 2011

Karwia – kotek +











Już się rozchodzili..kotka też – zadowoleni; okazało się, że jest jeszcze jeden kotek
pod autem. Jakoś go wywabiono – poleciał do lasu.
„..jakie złudne jest poczucie ciepła..” – odnotowałem.

Karwia – kotek








Już wracałem. Grupa osób próbowała wywabić kotka spod auta..pomogła kotka.
„..to wcale nie było proste..ale kto wie, jakie ważne..” – odnotowałem

Karwia – plaża II +*






..
..
Patrzałem i trochę zazdrościłem ; „..czegoś takiego sobie nie pamiętam – i już za pózno nawet żałować..(..)

Karwia – plaża II+*










..
..
„..tutaj jest raj dla dzieci..tego dokładnie nie wiem, ale czuję, że to bardzo ważne..” – odnotowałem

Karwia – plaża II +*










..
..
„Morze trzeba przeżywać – ujęcia w tym nie pomagają; to specyficzny dialog.(..)”-odnotowałem

Tagi:

Skomentuj

