Eksmisja

NIEDZIELA, 4 WRZEŚNIA 2011

Eksmisja




Miałem być tam o 10. – jestem trochę spózniony i wcale nie przyspieszam.
Chciał nawet, żebym był wcześniej – jak dzwonił ostatnio – żebyśmy razem czekali.
To było niemożliwe – byłem tam kiedyś raz tylko jeden w tym ciasnym pokoiku.
Wyszedłem całkiem przygnębiony; skrajna bieda; wprawdzie był komp, ale bodaj z 1995..jakiś tv – z lat 80. i magnetofon z lat 70. ZK-140..- wczesny Gierek.
Deprymujące.
..
Patrzę; blok nowy wystawili – lecz z tych lepszych; apartamenty podobno z tarasem widokowym i ochroną; na Czarnowie !
Lecz spokojnie; stacja paliw to moja giełda – kwintesencja.
Wcale mnie nie cieszy; ceny paliw horrendalne. Co dalej?
Ależ to oczywiste, co dalej – liczy się tylko trend, żadne zaklęcia tutaj nie pomogą.
Posmutniałem – przypomina się to zdanie;
„Ludzie już teraz powinni coś robić, żeby zmniejszyć uzależnienie od ropy.
A nie czekać, aż matka natura wymierzy im policzek”
(prof.Alfred Cavallo – fizyk)
Jak też przepowiednia prof. Roberta Kaufmanna;”W czasie naszego życia, będziemy
mieli do czynienia ze szczytem podaży taniej ropy.
To będzie przełomowy moment..”
Obie opinie dobrze zapamiętałem i zanotowałem też !
(Quelle; National Geographic Polska – Nr 6 z 2004)
Co to ma wspólnego z eksmisją Matematyka ?
Bardzo dużo; ulega oto determinacji rządzące tutaj prawo dżungli; wypieranie – bezwzględne eliminowanie – słabszych.
To widać na stacjach benzynowych dokładnie.
Trzeba tylko patrzeć.

Tagi:

Skomentuj

