Tylko dziś

Pokazywanie najnowszych 10 z 16 postów z archiwum wrzesień 2011. Pokaż starsze posty

PIĄTEK, 16 WRZEŚNIA 2011

Tylko dziś









Wychodzę z baru..trochę szkoda Homera; nie chciałem nawet obejrzeć jakiejś książki.
Lecz tutaj jest ważna każda minuta; Słońce nie czeka(!)
..
..więc już,na ulicy – już jestem kim innym; ujmuję.
Jakiś Gościu grzecznie pyta;komu robię ciągle zdjęcia?
„ulicy..” – odpowiadam..
..lecz on mówi „policji..” – uśmiecha się znacząco.
„..ulicy..” – powtarzam; przecież widzi.

AUTOR: PASCAL ALTER O 17:32 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś






Respekt !
To najważniejsze tutaj.
Z turbo-ronda wyjeżdżamy spokojnie.

AUTOR: PASCAL ALTER O 17:17 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś







Jaka solidna robota ! – patrzę z uznaniem na filary i tunel..
..lecz już wjeżdżamy ostrożnie na to niezwykłe turbo-rondo..
(nazwa fajna)

AUTOR: PASCAL ALTER O 17:07 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

CZWARTEK, 15 WRZEŚNIA 2011

Tylko dziś






Dzień zapowiadał się piękny.
Pięknie, pięknie – powtarzam ;
„nic, tylko ujmować” – czuję to.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:59 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś



Właśnie dojeżdżamy..do turbo-ronda.
Ciekawe czy to wynalazek tutejszy?
„sprawa jest trudna..” ktoś powiedział.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:59 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś






Dzień jest upalny. Siadłem przy uchylonym w górnej części oknie.
Dobrze się składa; ujmę Turbo-rondo wreszcie (!)
(naprawdę ucieszyłem się)

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:49 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś





Teraz będę ujmował też Osiedle -postanawiam w MPK – zmiany są bardzo korzystne.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:44 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś






Osiedle bardzo się zmieniło.
Nawet bloki; założyli nowe ocieplenia i pomalowali.
To znaczy; ściany szczytowe – najważniejsze.
Fomax zainwestował w nowy pawilon; mówią, że jakis bank będzie.
Lecz najważniejsze; gruntownie przebudowali Podklasztorną.
W końcu; główna ulica tutaj ; jakoś wygląda.
..ależ minęły te lata tutaj; już 33 (!)

Czekam na przystanku i ..dziwię się.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:22 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś; 15 września





Nareszcie; pojawiła się Grupa i poderwała mnie rano; wielkie dzięki.

AUTOR: PASCAL ALTER O 21:41 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

PONIEDZIAŁEK, 12 WRZEŚNIA 2011

Tylko dziś













„Fanatycy znad Silnicy” -chodzi o kibicowanie Koronie Kielce,
teraz rozumiem; fajne.
Fakt.

Tagi: ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: