Tylko dziś

Pokazywanie najnowszych 8 z 24 postów z archiwum wrzesień 2011. Pokaż starsze posty

SOBOTA, 17 WRZEŚNIA 2011

Tylko dziś





Fantastyczność.
Real.
Zadziwiające; tam na środku Żelaznej taka myśl, że to sen.
Ponieważ jest to dla mnie trudne do uwierzenia tutaj.
..
W prawdziwym śnie dwa dni potem jechałem piękną damką Andrzeja K.
(jeszcze przedwojenną Kamińskiego)pod stację PKP – lecz w scenerii
jakby przeplatanej; na wąskiej uliczce z kocimi łbami stała koparka.
(..)
Żaden problem..(we śnie)
Lecz tak naprawdę – boję się tego.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:58 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś






Coś więcej jednak niż terapia – także Co-Partner i real, który nagle zaistniał.
..
Pro domo sua
Jak tam stałem na środku Żelaznej – dokładnie było też we śnie tej nocy
zadziwiającym.
Pod tym wpływem zerwałem się – lecz pozostały ujęcia.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:44 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś






Jeśli to wydaje się nieracjonalne – nie przejmuję się wcale; przecież nie szkodzi to nikomu, a mnie pomaga..żeby nie zwariować naprawdę.
Fakt

AUTOR: PASCAL ALTER O 05:46 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś







Prawda to, czy nie – już nie wiem (teraz), ale tam czułem obok obecność
Kogoś
i ten nakaz; zaczekaj.
..
W takich chwilach – jestem pewien, że to prawda.
Ujmie coś więcej kiedyś.

AUTOR: PASCAL ALTER O 05:35 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś








W tej sytuacji, kiedy jest wyścig; jestem jakby kibicem
dla Co-Partnera.
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 05:26 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś









Teraz tak sobie dywaguje i podziwiam technikę z jaką mam do czynienia.
Bez wątpienia – inny etap.
Także dopuszczalny rozmiar ujęcia; 8 MB – robi wrażenie.
Jeżeli zsumować ujęcia w jednym rzucie – jak to działa?
W realu – jednocześnie.
..
Faktem jest, że wtedy na Żelaznej był wyścig z czasem.
Lecz spokojnie; to nie mój problem.

AUTOR: PASCAL ALTER O 05:07 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś









Pytanie Gościa sprzed baru – po dwóch nocach nabiera innego sensu.
Istotnie na „komu te ujęcia..” – żachnąłem się i odpowiedziałem ; „ulicy..”
Tak naprawdę, to robię te ujęcia dla siebie.
Chcę porównać z obrazami jakie pamiętam, choćby stąd z Żelaznej.
(choćby; kiedyś przed barem dość długo był postój taksi – wcześniej dorożek)
Potem zobaczyć co z tej przebudowy w końcu wyniknie.
Sieć jest (dla mnie) doskonałą techniką – także przechowania.
Ponadto;Ktoś też może obejrzeć i porównać TAMTO z tym co teraz.
Jest to niebywała historia ; właściwie powstaje inne miasto.
Tutaj.

AUTOR: PASCAL ALTER O 04:40 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś









Zdążyłem i nie zdążyłem do Słońca; już się chowało za wieżyczką kiedyś wiaduktu.
(Tak jest ze wszystkim u mnie; tamto pytanie wcale nie było proste.)
Teraz jak nowa; nazwali Wieża Sztuki .
Też fajnie.
Pro domo sua
Jestem bardzo zaskoczony i wdzięczny
PT Webmasterom (!)
Wczoraj Blogger uruchomił nowy sposób zamieszczania ujęć;
z kilku tworzy się jakby galeria.
Jest łatwiej i szybciej.
Teraz Co-Partner musi dostosować ujęcia.
Nowa technika daje inne możliwości – lecz stawia wymogi.
Układ pionowy pozostał – galeria jest super rozwiązaniem \;fajniejsza w oglądaniu, dostępniejszy..profesjonalna.
Wielkie dzięki.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

