Wokół Katedry




















Patrzałem na to z niedowierzaniem.
W tamtą niedzielę szedłem właśnie z Katedry.
Przez wielką budowę – już doszedłem do Placu Artystów.
Miałem tam zacząć – lecz zawróciłem.
Katedra jest najważniejsza.

AUTOR: PASCAL ALTER O 11:03 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś; 15 maja 2011 – Wokół Katedry


























Jeszcze raz wielkie dzięki dla PT Bloggera za innowację z ujęciami.
To bardzo istotne ułatwienie i skok jakościowy – postaram się testować – jak wczoraj.
Tym razem wracam do ujęć wokół Katedry w niedzielę, 15 maja 2011.
Zaraz po nabożeństwie; 14:53 – 15:27

Tagi: ,

Skomentuj

