Genius loci

Genius loci









Bardzo fajni ludzie, miło połuchać, coś o sprzęt zapytać..
Za oknem piękny pejzaż (prawie) połowy Kielc.
Peszy tylko jeden drobiazg; okno jest po prostu strasznie brudne(!)
Prosiłem tydzień temu dokładnie, żeby umyli chociaż tam, koło PiS.
..” a jak przyjedzie Ktoś ważny – albo z zagranicy?
Usłyszałem; „kto tam do nich przyjedzie ważny z zagranicy..”
A tu masz; oto czekamy!
..cóż poradzić..
..
(Pozdrowiłem Ptaka i tak..)
15:33

Genius loci








Atmosfera wspaniała – na luzie; zaraz tu będzie – akcja.
Po tym poznać zawodowców – choćby mieli przybyć kosmici, będą żartowali;”myślałem, że będzie zjeżdżać po schodach na tym rowerze..”
15:29

Autor: Pascal Alter o 15:19 0 komentarze   Linki do tego posta

Genius loci








Wychodzę z Biura Rejonu po kilku minutach bardzo zadowolony; zdążyłem!
Kilka chwil miłej rozmowy. Kolejne zaskoczenie; w holu na VIII piętrze Nidy
prawdziwi Reporterzy!
Czekają, w humorze – bardzo sympatyczni i najlepsi tutaj.
Coś ważnego będzie się działo zaraz!
30.09.2011 – 15:22

Tagi: , ,

Skomentuj

