Genius loci

 

piątek, 30 września 2011

Genius loci








Reporterzy wspominają jakieś historie zawodowe; słucham z przyjemnością.
Lecz oto pojawiają się Panie piękne.. jedna siada na kanapie; robi się jeszcze ciekawiej tutaj.
Co-Partner jest zachwycony.
Fakt.
16:14

Autor: Pascal Alter o 17:41 0 komentarze   Linki do tego posta

Genius loci












Pojawiają się posłowie..
Z ulicy słychać karetkę na sygnale.
Poseł Lipiec; za dwa miesiące, jak premier Kaczyński będzie tu jechał – będzie takie wycie syren..
Na to któryś z reporterów; przecież to karetki..
Miałem spytać, czy jest pewien..etc. – lecz rezygnuję.
(znamy się z widzenia – lecz z pewną różnicą; ja kojarzę jasno; poseł Lipiec – może wcale.
Zmienił się trochę – uroki władzy niestety.
15:51

Autor: Pascal Alter o 17:24 0 komentarze   Linki do tego posta

Genius loci

















Reporterzy wypatrują Pana Prezesa PiS..
Ja patrzę w dół; aż drżę jak sobie coś wyobrażę; oto wyleciał mi z ręki Canon..co by z niego zostało?
Czemu nie założą siatek ochronnych?
Kiedyś były; pracowałem tutaj na tym piętrze cały miesiąc styczeń (1996) – teraz ma siedzibę tutejszy PiS..
Czułem tam wówczas coś dziwnego – od tych anten satelitarnych na dachu – jak sądzę.
Lecz najbardziej podoba się – nie tylko mnie – mała wronka; oswaja się z wysokością maleństwo. – gniazdo ma nieco wyżej – wiem dokładnie; był tam Ptak.
Ona zaś wdzięczy się; widzi nas przecież – choć szyba taka brudna.
Fakt.
15:43

Tagi: ,

Skomentuj

