Tylko dziś

Tylko dziś






Już to widać; budowa ulicy Żelaznej tutaj – finiszuje; będzie nie do poznania!- pocieszam się; zaraz zobaczę ten najmilszy obraz w łazience; oto ukochana wyszła z kąpieli..
..
Choć tak naprawdę, naprawdę – to po co się kąpać?
Czy Napoleon nie miał racji gdy wysyłał specjalnie posłańca; „tylko się nie myj Kochana Józefino – będę za trzy dni!
Co racja – to racja.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:56 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś


Zatem dziś;17 pazdziernika – na dawnym Dworcu PKS zrozumiałem; Co-Partner nie popełnia
błędów; tylko ja.
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:56 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś


Wpadłem w zły nastrój jakiejś beznadziei – który jakby udzielił
się Co-Partnerowi.
..
Początkowo miałem te dwa ujęcia wykasować – od razu; lecz coś pomyliłem – potem zapomniałem
Dziś interpretuję inaczej; w realu jest 17 pazdziernika, poniedziałek – wyjątkowa
sesja własnie na dawnym dworcu PKS i potem (..)- to był znak – po prostu.
Uważaj tutaj(.)

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:55 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś


Zabrakło mi wyoobrazni?
Odwagi?
Środków; miałem tylko aparaty na klisze – ani na filmy, ani na wywołanie nie starczało – lecz przecież mogły być czaro-białe.
Jeszcze w 2002 – 2003 zwracali się o to na Peronie I , gdzie kilka razy siedziałem
z lustrzanką Zenit TTL – ale miałem tylko ujęcia na wagę złota – a tamte byłyby teraz jak perły.
Ciężki błąd – wybaczcie Przyjaciele a szczególnie; Ty – Generale Ryszardzie(..)
..
Otóż; jest nieprawdą celowo wmawianą ludziom tutaj, że zdjęcie może ich skrzywdzić..
Jakoby narusza ich prawa (!)
Jest dokładnie odwrotnie; to nie-zdjęcie odbiera prawo do pamięci, a każde ujęcie ratuje
przed zapomnieniem.
Tak naprawdę, zostają po nas jedynie obrazy.
ONI dobrze wiedzieli o tym (!)
..
Teraz nadrabiam – lecz TAMTYCH – już nie ma.
Fakt.

AUTOR: PASCAL ALTER O 23:55 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś


Odwiedzam Krzyż Bezdomnych; jakżeż to wszystko blisko i jak daleko – tamte lata
gdy tutaj się kręcili na stacji i w holu górnym – gdy wracali skądś, a czasami aby tylko się zagrzać spotkać i wypatrywać podróży.
Znowu przybyło kilka nazwisk – czy to możliwe; nie, to już same obce.
Z tamtymi straciłem kontakt.
Są teraz tutaj na Krzyżu ich nazwiska i ksywy.
Z tamtej grupy znałem bliżej czy dalej; czasem tylko z widzenia – sporo.
Kilka razy mnie prosili; zrób zdjęcie (!)
Słuchałem z niepewnością – lecz nie podejmowałem.
Wiedzieli o mnie więcej, niż ja sam.

Tagi: , , ,

Skomentuj

