Tylko dziś

Pokazywanie najnowszych 2 z 82 postów z archiwum październik 2011. Pokaż starsze posty

PONIEDZIAŁEK, 31 PAŹDZIERNIKA 2011

Tylko dziś +























Rozglądałem się na Rynku, zaglądałem w ulicę ..(!)
Lecz oto nadchodziła ta chwila,
.. od razu poznałem!
.. – czy jestem gotów na wszystko? – pyta..mnie, – mnie samego(!)
16:03

AUTOR: PASCAL ALTER O 16:16 0 KOMENTARZE  LINKI DO TEGO POSTA

Tylko dziś+





























Wydaje się tylko..czy naprawdę widać lepiej?
(..)
Czekałem spokojnie.
Kiedy pojawił się Ptak, mogłem wędrować.
16:00 – 16:02

Tagi: ,

Skomentuj

