Ambiente

 

Pokazywanie najnowszych 5 z 20 postów z archiwum listopad 2011. Pokaż starsze posty

środa, 9 listopada 2011

Ambiente












Niezła sztuka ! – patrzę i podziwiam..
Lecz to nie był mój Ptak.
..” a może..?
..
..raczej nie..
Fakt.
15:14

Autor: Pascal Alter o 16:01 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente












Mija mnie rowerzysta, mija traktorzysta..- i bardzo dobrze.
Czy ja się gdzieś spieszę?
Jeśli jestem spózniony –
trudno – tak miało być.
15:13

Autor: Pascal Alter o 15:49 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente












Spodziewałem się, że wiedział, że będę koło Katedry i tam mnie wypatrywał.
Może mnie szukał?
Kilka razy tak się zdarzyło – nie byłem tam gdzie miałem być – lecz Ptak mnie znalazł -..i tak (!)
Przelatywał dokładnie nade mną!
Wyżej albo niżej..- ale nade mną.
Byłem ciekaw jak będzie tym razem
.. i rozglądałem się po niebie.
Co-Partner ujmował spokojnie.
15:12

Autor: Pascal Alter o 15:33 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente













Dopiero co wysiadłem z MPK – ma piękną trasę, ale zanim objedzie Pakosz,Stadion etc.
..będę prawie na Rogatce. Poza tym – miałem coś zobaczyć, coś ważnego; Ptaka.
15:10

Autor: Pascal Alter o 15:14 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente











Naprawdę jesień, naprawdę pięknie – naprawdę pracują(!)
Ciągle coś robią przy tym wiadukcie.
15:09

Tagi: , , , ,

Skomentuj

