Ambiente

środa, 9 listopada 2011

Ambiente






..
..
15:52

Autor: Pascal Alter o 16:18 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente





„Bardzo fajnie..” – powtarzam cicho.
Pojawiasz się i znikasz – Ambiente.
15:51

Autor: Pascal Alter o 16:18 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente









Już jestem na budowie – ależ podciągnęli
Pozdrawiam znajomego Filozofa i Katedrę.
Naprawdę fajnie tutaj..
15:51

Autor: Pascal Alter o 16:18 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente







Mijało pół godziny.
Dochodziłem do Katedry całkiem spokojny.
Dyskretnie rozglądałem się
po drzewach ..
podstawowa reguła; spokój.
„gdy wiesz ..- udawaj, że nie wiesz..”
Jakie to proste – uśmiecham się.
15:50

Autor: Pascal Alter o 16:17 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente





Przecież byłem tym zdarzeniem poruszony bardzo.
„To już czwarty raz coś takiego..” – żarty się skończyły.
Nie ulegało żadnej wątpliwości; jestem śledzony przez Ptaka..
Jak to robi i dla kogo? – oto jest pytanie.
Fakt.
15:21

Autor: Pascal Alter o 16:17 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente






Ptak przeleciał dokładnie nade mną i poszybował..
Stałem jeszcze chwilę – wtedy zauważyłem, że wszystkiemu
przyglądał się spokojnie Malutki..
Widział wszystko – udaje podlotka spryciarz!
..pomachałem z uznaniem i powędrowałem jakby nic..
się nie stało.
15:21

Autor: Pascal Alter o 16:16 0 komentarze   Linki do tego posta

Ambiente – spotkanie








To było niesamowite
Ptak obrał kurs na mnie..!
Pilotaż..- celujący.
Fakt.

Tagi: , , ,

Skomentuj

