Tylko Ty

Tylko Ty




..i że nie opuszczę Cię aż do śmierci (..)
..
16:27

Autor: Pascal Alter o 04:29 0 komentarze   Linki do tego posta

Tylko Ty



Decydujące chwile.
..
..lecz aby zaistniały, ileż musiało się
wydarzyć..(!)
..
16:27

Pro domo sua

..coraz bardziej byłem na ślubie.
(widzę teraz)

Autor: Pascal Alter o 04:19 0 komentarze   Linki do tego posta

Tylko Ty





..widzę znów; jak wtedy było,
..ach mamo..
..
Pro domo sua
Dwie noce potem wiem więcej.
Obrazy są językiem!
.. – w takim razie rozmawiamy.
16:26

Autor: Pascal Alter o 04:07 0 komentarze   Linki do tego posta

Tylko Ty



Piękne i ojcowskie były rady Księdza
(bardziej niż kazanie)
do Młodej Pary i ..
pełne troski o przyszłość.
Teraz małżeństwo nie jest w modzie..
..nawet unika się tego określenia..
..żonę nazywa się partnerką, a męża partnerem.
..nie idzcie w tę stronę nigdy..
..w chwilach smutku, czy rozterki
..wspomnijcie, co tu się stało w Katedrze..
..popatrzcie na zdjęcia i film,
..że nie opuszczę Cię do śmierci..
..tak mi dopomóż Bóg (!)
wspomnijcie(!)
(..)
To było naprawdę piękne kazanie.
16:27

Autor: Pascal Alter o 03:47 0 komentarze   Linki do tego posta

Tylko Ty






..zmiłuj się nad nami.
Albowiem Tyś jest Święty.
Tylko Tyś jest Panem.
Tylko Tyś Najwyższy.
Jezu Chryste.
Z Duchem Świętym w chwale Boga Ojca.
Amen.
..
Panie nie zostawisz mnie
.. przecież jestem tu i teraz;
jaka piękna uroczystość ślubna (!)
..
16:22

Autor: Pascal Alter o 03:29 0 komentarze   Linki do tego posta

niedziela, 13 listopada 2011

Tylko Ty








Chwilę stałem..było tak pięknie (!)
.. uroczyście i spokojnie.
..
Kyrie, eleison.
Chryste, eleison.
Kyrie, eleison.
Amen.
..
Nagle klęczę – jak wtedy..
– ach mamo, wybacz wszystko
co przeze mnie..
Powtarzam cicho naszą
modlitwę.
16:20

Autor: Pascal Alter o 12:16 0 komentarze   Linki do tego posta

sobota, 12 listopada 2011

Tylko Ty










Lubię śluby – to fakt.
„Nawet bardzo lubię..” – powtarzam cicho.
..lecz..
..w sposób oczywisty poczułem, jak bardzo jestem prowadzony(!)
..czy Co-Partner nie wymaga zbyt wiele?
..
Spojrzałem na Starszą Panią – jak dzielnie tam wędrowała..
..śmiało, śmiało (!)
16:14

Tagi: , ,

Skomentuj

