Wigilia – Plac Jana Pawła II – Katedra

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Maria Callas

Cytuję:

Pray for us
Always and in the hour of our death,
Pray for us, pray for us, pray.
..
Ten film wideo został dodany do Twoich ulubionych.

Przesłane przez sundroid dnia 30 kwi 2007
Maria Callas was born in New York City in 1923 to Greek parents. The uniqueness of her angelic voice and her unmatched artistry of interpreting operatic music are the reasons why she was an opera superstar. Ms. Callas passed away in 1977. The soundtrack is „Suicidio!” from „La Gioconda” by Amilcare Ponchielli.

P.S.: check out my other channel „SundroidHD”: http://www.youtube.com/SundroidHD or my website: http://www.shisun.net
Kategoria:
Rozrywka
Tagi:
Maria Callas
Licencja:
Standardowa licencja YouTube
..
Best of Best
..
..
..

sobota, 24 grudnia 2011

Wigilia; Dworek Laszczyków i..






..
..
13:15

Pro domo sua
Teraz widzę – choć zacząłem już wątpić..
Co-Partner przejął kontrolę nad moją Wigilią.
..czy jestem normalny? – pytałem.
Działał, co chciał – zwariowanie.
Na końcu tego krążenia – już po 18 -tej.
Po raz drugi wróciłem na Osiedle.
Mżyło.
Był akurat straszny wypadek – lewoskręt.
Nikt na szczęście nie zginął,
lecz dwa auta rozbite całkiem do kasacji;
Dwie Wigilie zniszczone.
Moja też.
(już nie mogłem się pozbierać)
Otóż – nie ma przypadków.
Cokolwiek bym planował – udaje się
jakaś część – jednak inaczej – lub
nie udaje się wcale, jakby dzień też
miał swoje plany.

Autor: Pascal Alter o 19:05 0 komentarze   Linki do tego posta

Wigilia -Dworek Laszczyków i..









Oglądam się co trochę na Dworek Laszczyków.
Jak inaczej to wszystko wygląda – bez ludzi.
Też fajnie, ale całkiem inaczej „fajnie”.
Fakt.
13:14/13:15

Tagi: , , , ,

Skomentuj

