Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland

czwartek, 26 kwietnia 2012

Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland

Wracałem do zgromadzenia przed Sejmem z oporami. „Co ja tutaj robię?”- to pytanie wraca od lat. Teraz drwiąco – tylko drażni. Jak powiadają; za pózno po śmierci wędrować!

13:47-13:48 Wracaj ! – czułem fizycznie nakaz Co-Partnera – „zobacz jeszcze Tamtego-ja” w kolejce przed Ambasadą Kanady.

W tył zwrot! Dwa kroki – już jestem na Pięknej.

„Tutaj, albo tam?” – dołącz – teraz – do kolejki! Do Kanady!!

Sympatyczny piesek zachęcał do podpisów za tv Trwam, Delegaci wędrowali..- co zrobić? Wahałem się. Można wstąpić informacyjnie. Miałem paszport przy sobie, jak zawsze, kiedy wyjeżdżam z Kielc. Co zrobić? Jakby tak spróbować? Podobno młodym i starym wydają wizy bez wahania..! (gorzej mają ci pośrodku)

„Uspokój się, nie szalej!” – perswadował Co-Partner – czy nie wystarczy, że pojedzie Tamten-ja? Faktycznie, niech jedzie! „Jakby za mnie” – pocieszałem się.

Powodzenia, powodzenia..- powtarzałem cicho (znowu) „Ja tu zostaję na razie..” Fakt

Greetings from Poland !! (wzruszyłem się trochę)

13:48-13:53

Tagi: , , , ,

Skomentuj

