Protest przed Sejmem;Tour(13)

sobota, 28 kwietnia 2012

Protest przed Sejmem;Tour(13)

13:59 Wracałem z innego świata. Fakt

Znów bylem na ziemi.

„Świat dla ludzi, nie dla zysku..” – pięknie powiedziane – istota sprawy. To musi się w końcu ustalić – o co chodzi naprawdę? Jakie wyjście.

Tak trzymać! – powiedziałbym.

Mijało pół godziny mojej wędrówki sprzed Ambasady Kanady. Poczułem nagle jak olśnienie;Tamten-ja był bardzo zadowolony. Wiza i nie tylko..! Gratulacje – oby tak dalej!

Kończyła się też pauza dużego Canona. Nastrój poprawiał się..

Pora już, pora;

Akurat bardzo fajna grupa Delegatów, z Regionu Podbeskidzie – szykowała się do pamiątkowego ujęcia. Chwilę obserwowałem tę scenerię. Pozdrowienia!

14:31

(ujęcie 6986 bis – porównanie)

14:32

 

Tagi: , ,

Skomentuj

