Protest przed Sejmem; Tour(14)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Protest przed Sejmem; Tour(14)

Bardzo frapujące spotkanie. Byłem naprawdę w rozterce. Tutaj każda rozmowa (werbalna) była wyzwaniem dla Co-Partnera. .. Natomiast wzrokowo – jak najbardziej! (6990) .. Kilka ujęć powtarzam z uwagi na ciągłość sekwencji.

14:33 Jeszcze się oglądam na plac przed Sejmem. Teraz wędruję troszkę dalej. Rozglądam się; znów miłe spotkania. .. Pro domo sua; układ chronologiczny sekwencji in extenso.

14:34 Pomnik Polski Walczącej zachwycił! Co-Partner ustala punkty ujęć. .. Kiedy się ta walka skończy? Otóż nigdy! Fakt

14:35

14:36

Tutaj trochę manifestacji, trochę zwiedzania – także aprowizacja. Nagle poczułem, że właściwie nic jeszcze nie jadłem!

14:37

Wędrowałem quasi legalnie środkiem tej pięknej ulicy. Byłem zachwycony! Co-Partner ujmował spokojnie..jak leci. Fakt

Wtedy pojawił się Ptak.

14:38

Jakby w nagrodę, czekały miłe spotkania. Pozdrowienia!

14:40 Tak, tak – coraz ciekawiej w Stolicy. Fakt

Tagi: , ,

Skomentuj

