Protest przed Sejmem; Tour(16)

Protest przed Sejmem; Tour(16)

Prze-sympatyczna mini-grupa z Torunia(!) Znów kilka chwil rozmowy. Pochwaliłem się, że kilka pięknych lat tam spędziłem.. Pozdrowienia!

15:13 (brak ujęć:7156 – nieostre(!),7160 – osobiste)

Wędrowałem piękną ulicą (Wiejską) z satysfakcją; samym środkiem. Lege artis! Zwracał uwagę wzajemny dystans. Policji i Delegatów. Respekt i spokój. Kilka ujęć Co-Partnera teraz; jak chętnie człowiek wędruje środkiem ulicy! Fakt

15:14 Takie wędrowanie środkiem ulicy- to prawdziwa terapia! Inne perspektywy.. Fakt

15:15 Stałem tam chwilę pośrodku Wiejskiej i medytowałem; konwencja! To, że gmachy trzymają się pionu to inna sprawa. Fakt

Otóż człowiek potrzebuje trochę chaosu. Wolności! – „ty nad poziomy wylatuj..” – powiedziałby Adam Mickiewicz.

Fascynował mnie ten obiekt. Bez wątpienia cacko architektury – pod każdym względem! Także konstrukcji. Po prostu; Best of Best

Jak Żagiel wielkiej łodzi.

15:16 Wolność. Tak;wolność jest łodzią Blaise Pascal – niestety zatapialną. Fakt

15:17

15:18

Czułem to; dezorientacja. Delegaci byli coraz bardziej niespokojni. Ludzie czuli też pewnie, że to wszystko jakoś nie gra; czysty spektakl. Nie byliśmy traktowani serio – to jest fakt podstawowy. Cała dysputa w Sejmie i wypowiedzi prominentów były nie na temat referendum! Mówiono o wydłużeniu czasu pracy – lecz nie mówiono wcale dlaczego chce się zignorować żądanie referendum w tej sprawie? Pomimo dwóch milionów podpisów pod tym wnioskiem ..obywateli RP. To było nie fair!

15:19 Padał deszcz. Stało kilka namiotów. (niektórzy Delegaci byli tutaj od wczoraj) Zmieniam baterię i kolejna pauza dla dużego Canona.

15:20-15:21

Tagi:

Skomentuj

