Protest przed Sejmem; Tour(17)

piątek, 4 maja 2012

Protest przed Sejmem; Tour(17)

Polityka Wasza – Bieda Nasza – mocno powiedziane. Lecz nie wszystko przecież! Jaka polityka? Czyja? Gdzie tu jest „polityka”? – pytam się od lat. Ponieważ nie widać przywództwa, nie widać też polityki. Jest chaos. Co do biedy – pominę ten eufemizm. .. Nie piszę traktatu. Teraz widzę; brałem udział w spektaklu – dla ujęć Co-Partnera

Byłem zadowolony. Piękni ludzie i cała ta sceneria świetnie zorganizowana. Stolica robi wrażenie!

Przyjechałem tam w dobrej wierze – tak bym podsumował eskapadę. W realu spotkałem świetnych ludzi. .. Na wielkim ekranie – różnie. Niektóre wystąpienia porywające – choć nie merytorycznie, inne żenujące lub po prostu głupie. .. Jak nazwać rzekome emocjonalne epitety – potem powtórzone jakby specjalnie do Zgromadzenia przed Sejmem utarczki słowne i miny (!) (drugie wystąpienie Pana Premiera) Faktycznie – było to zagłuszone w znacznej części – oburzeniem Delegatów przed Sejmem. „o cóż innego mogło chodzić”? (ponad miesiąc potem – widać lepiej) Jak powiadają; kto sieje wiatr, zbierze burzę.

Rozglądałem się. Nasze Zgromadzenie malało. Za chwilę – oficjalnie rozwiązane; nie miało sensu czekać na głosowanie, skoro wynik był wiadomy. Arytmetycznie. .. Politycznie była to klęska. Największa głupota jaką można było popełnić – popełniono. Spektakularnie; punkt zwrotny.

Wtedy pojawił się Ptak – w dodatku nie sam. Pora już, pora.

Jak to pięknie określił kardynał de Retz; „W każdym wydarzeniu na tym świecie można dostrzec decydującą dla tego wydarzenia chwilę” Fakt

Kanada, Kanada..tylko Kanada! – kiedyś tak powtarzałem – lecz co z tego wyszło? Tamten-ja pojedzie ! – pocieszam się.

Ja to zostaję – na razie.

Świetna organizacja..! Przyjadę z Solidarnością kiedyś – postanawiam uroczyście.

Wracaliśmy spokojnie. Było smutno i żal czegoś.

Dwa światy – myślałem. „To widać na każdym kroku”.. ..to czuć – My i Oni. Nie do pogodzenia. Fakt

Tagi: , , ,

Skomentuj

