Jedziemy do Stolicy

czwartek, 24 maja 2012

Jedziemy do Stolicy

Wędrowałem z Rogatki Krakowskiej rozkojarzony. Ponad godzinę zmarnowałem. Wędrówka sprzed stacji PKP przy tych korkach okazała się daremna. Autokar MPK pojechał do Stolicy – podobno czekali na mnie (3 minuty) – dłużej nie mogli. Wracam więc – o 10.30 ma być tam następny autokar S – do Stolicy. Niezle.

Miałem mylną info o wyjezdzie o 9.30 – czy zmarnowałem godzinę? Ależ skąd! – byłem na Rogatce..- teraz jestem w parku i jest pięknie.

Miałem pokusę zostawić tę wyprawę do Stolicy. Siąść spokojnie nad stawem – potem do Biblioteki. Dzień zapowiadał się piękny lecz upalny.

Ławka nad stawem ze znajomymi łabędziami kusiła. Nie miałem jakiejś misji! Jednak ten wyjazd frapował bardzo. Istotne; być za friko w Stolicy w miłym towarzystwie – czy to nie piękniejsze niż staw w parku..?

Już wędruję – za chwilę zresztą nie sam.

Dlaczego nie lecisz? – pytam. Lepsze ujęcie w ruchu, niż takie!

Okazuje się, że Pani (..) niesie piękną różę na smutną uroczystość. Pogrzeb dyrektora F.. – ponad 40 lat w Stacji Ratownictwa – uratował tę firmę kilka razy (!) – pracował do 77 roku życia.. Pani jest poruszona bardzo;”przyjmował mnie osobiście do pracy” (dość dawno). Stąd róża..

Wyrażam współczucie i cóż można poradzić ? Pozdrowienia!

Wtedy pojawił się Ptak. Pora już, pora.

Jestem już w pięknym autokarze MPK Kielce. Miejsce optymalne dla ujęć Co-Partnera. (może swobodnie być obok z prawej strony) Fakt

Tagi: , , , ,

Skomentuj

